آغاز جشنواره «شمیم خانواده» در اهواز
کد خبر: 4030346
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳

آغاز جشنواره «شمیم خانواده» در اهواز

پنجمین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده با حضور دختران و همسران پاسداران سراسر کشور صبح امروز، ۲ بهمن‌ماه در اهواز آغاز شد.

جشنواره ورزشی فرهنگی شمیم

به گزارش ایکنا از خوزستان، پنجمین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده با حضور دختران و همسران پاسداران سراسر کشور صبح امروز، 2 بهمن‌ماه در اهواز آغاز شد.

سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه افتتاحیه این جشنواره در جمع خبرنگاران گفت: تلاش‌های جهاد فرهنگی در سازمان فرهنگی خانواده سپاه پاسداران تبلوری است که در قالب جشنواره امروز می‌بینیم.

وی افزود: طبیعتاً در پشت این صحنه حرکات عمیق و گسترده ورزشی است که در طول سال جریان دارد و در برنامه امروز که توأم با اردوی راهیان نور شده است، امیدواریم صحنه‌های زیبایی از معنویت و آمادگی جسمی را شاهد باشیم. در اینگونه اقدامات بانوان می‌توانند نشان دهند که چگونه با حجاب و عفاف می‌توان فعالیت ورزشی و اجتماعی داشت.

همچنین سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: با برنامه‌ریزی خوبی که صورت گرفت ۲ هزار ورزشکار از سراسر کشور در ۶ رشته ورزشی در پنجمین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده کل‌سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور دارند.

وی با بیان اینکه برگزاری این جشنواره فرهنگی ورزشی می‌تواند در نشاط، شادابی و تبادل فرهنگی استان‌های کشور بسیار مؤثر باشد، گفت: ترویج فرهنگ ورزش در جامعه مؤثر است. مقام معظم رهبری ورزش کردن را از موضوعات بسار مهم برشمردند که این ورزش برای همه مشوق باشد تا مشت محکمی بر دهان آنان باشد که می‌گویند در جمهوری اسلامی برای بانوان محدودیت است.

شاهوارپور در پایان بیان کرد: ورزش همگانی پرداختن عامه مردم به ورزش حتی در زمانی کوتاه با توجه به امکانات موجود و شرایط افراد است. این ورزش‌ها شامل ورزش‌هایی از جمله پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، کوه‌پیمایی، دو‌ عمومی و ورزش‌های بومی و محلی است.

انتهای پیام
captcha