حضرت زهرا(س)؛ بهترین الگوی ایمان و اخلاق + فیلم
کد خبر: 4030859
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
آیت‌الله صفایی‌بوشهری بیان کرد:

حضرت زهرا(س)؛ بهترین الگوی ایمان و اخلاق + فیلم

امام‌جمعه بوشهر گفت: حضرت زهرا(س) بانویی است که بهشت آرزو و مشتاق حضور آن بانوی آسمانی و عرشی است و در فضای زندگانی انسانی مطالعه در وجود اين شخصیت و الگوگیری از ایشان در همه ابعاد معرفتی و ایمان، رفتاری و تقوا، تعامل با جامعه و اخلاق، آن حضرت الگو هستند.

آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری امام‌جمعه بوشهربه گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه بوشهر در سخنرانی مجازی خود با تبریک ایام میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهار کرد: وجود مبارک حضرت صدیقه‌طاهره(س) یک نوری است که تمام عالم وجود را منور کرد، به همین خاطر لقب او زهرا(س) به معنای تابان، درخشان و فروزان است.

وی با بیان اینکه وجود مبارک حضرت زهرا(س) دارای ابعاد بسیار است و ایشان حلقه واسطه نبوت، ولایت و امامت است، ادامه داد: حضرت صدیقه‌کبری(س) خط استمرار نبوت، همیاری با ولایت و سرچشمه فیاض امامت است.

استاد درس خارج مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر گفت: حضرت صدیقه طاهره(س) وجود مبارکش چنان عظمت دارد که ساحت مقدس آقا امام زمان(عج) می‌فرماید؛ در وجود آن بانوی یگانه عالم وجود آنچنان سجایا و فضایلی است که برای من اسوه و الگوست. او سیدةالنساء‌العالمین و آسمانی است.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) بانویی است که بهشت آرزو و مشتاق حضور آن بانوی آسمانی و عرشی است، گفت: در فضای زندگانی انسانی مطالعه در وجود اين شخصیت و الگوگیری از او در همه ابعاد معرفتی و ایمان، رفتاری و تقوا، تعامل با جامعه و اخلاق، آن حضرت الگو هستند.

حامد فکوری

انتهای پیام
captcha