5 هزار یزدی در مسابقه «عطر انتظار» شرکت کردند
کد خبر: 4037050
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵

5 هزار یزدی در مسابقه «عطر انتظار» شرکت کردند

مسئول دبیرخانه طرح تربیت مهدوی در استان یزد از شرکت قریب 5 هزار نفر از دانش آموزان و فرهنگیان در مسابقه کتابخوانی «عطر انتظار» خبر داد.

مجتبی بهجت، مسئول دبیرخانه طرح تربیت مهدوی در استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، مجتبی بهجت، مسئول دبیرخانه طرح تربیت مهدوی در استان یزد، ظهر امروز، 28 بهمن در نشست مجازی ویژه مربیان و معاونان پرورشی، رابطان مهدویت و دانش آموزان مهدی‌یاور با اشاره به اجرای برنامه‌های مهدوی در مدارس اظهار رکرد: مسابقه کتابخوانی «عطر انتظار» ویژه دانش آموزان و فرهنگیان استان برگزار شد.

وی ادامه داد: بیش از 4 هزار دانش آموز و 900 نفر از فرهنگیان در این مسابقه شرکت کردند که اسامی برگزیدگان مرحله اول این مسابقه اعلام و برترین‌ها به مرحله دوم که در روز نیمه شعبان برگزار می‌شود، مشخص شدند.

مسئول دبیرخانه طرح تربیت مهدوی در استان یزد گفت: با توجه به اینکه استان یزد به عنوان دبیرخانه پایگاه «مهدویت و انتظار» قرارگاه مجازی قرآن، عترت و نماز کشور انتخاب شده است، برنامه‌هایی به صورت سراسری ویژه دانش آموزان و فرهنگیان اجرایی می‌شود که امسال دو برنامه به صورت کشوری در نظر گرفته شده است. 

بهجت افزود: جشنواره «مشق انتظار» در دو بخش ادبی و هنری که برای سومین سال متوالی در استان یزد و برای دومین سال به صورت کشوری برگزار می‌شود، از جمله برنامه‌های پایگاه مهدویت و انتظار است.

بهجت ادامه داد: ثبت‌نام این جشنواره از ولادت علی(ع) آغاز شده و تا 14 فروردین 1401 برای ارسال آثار از طریق لینک https://yun.ir/un8667 فرصت داده شده و از 14 فروردین ماه داوری انجام و 29 همان ماه نتایج اعلام و اسامی برگزیدگان کشوری مشخص خواهد شد. 

وی از برگزاری مسابقه صوتی «نوای یار» خبر داد و بیان کرد: این مسابقه نیز ویژه دانش آموزان متوسطه اول و دوم، فرهنگیان و عموم مردم به صورت کشوری برگزار می‌شود که در قالب این مسابقه 40 فایل صوتی در کانال انتظار و مهدودیت در شبکه شاد بارگذاری و علاقه‌مندان در سه گروه یاد شده، فایل‌ها را گوش فرا داده و در آزمون این مسابقه شرکت می‌کنند.

بهجت با اشاره به برگزاری این آزمون در روز نیمه شعبان گفت: سعی شده سخنرانی‌های جذاب و کوتاه از بهترین خطیبان کشوری در زمینه مهدویت انتخاب شود.

مسئول دبیرخانه طرح تربیت مهدوی در استان یزد گفت: ثبت‌نام این مسابقه از دهه فجر آغاز شده و تا نیمه اسفندماه ادامه دارد و علاقه مندان برای ثبت نام می توانند از طریق لینک http://yun.ir/69xqo4 اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha