جشنواره «مشق انتظار» به میزبانی یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4040273
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۳

جشنواره «مشق انتظار» به میزبانی یزد برگزار می‌شود

دومین جشنواره «مشق انتظار» ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان سراسر کشور به همت دبیرخانه پایگاه انتظار و مهدویت قرارگاه مجازی قرآن، عترت و نماز برگزار می‌شود.

جشنواره ملی «مشق انتظار» به میزبانی یزد برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، به مناسبت سالروز ولادت حضرت ولی‌عصر(عج)، دومین جشنواره کشوری «مشق انتظار» ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان سراسر کشور و به همت دبیرخانه پایگاه انتظار و مهدویت قرارگاه مجازی قرآن، عترت و نماز که در استان یزد تشکیل شده است برگزار می‌شود.

این جشنواره در سه بخش ادبی، هنری و دعاخوانی برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان برای ثبت نام و ارسال آثار تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ مهلت دارند که از طریق سایت جشنواره به آدرس https://yun.ir/un8667 اقدام کنند.

ضوابط تخصصی جشنواره: (بخش فرهنگیان)

ادبی/ مقاله‌نویسی:

فرهنگیان باید با نگارش مقاله علمی - پژوهشی با موضوع «شیوه‌ها و راهکارهای تربیت مهدوی» در این رشته شرکت کرده و اثر خود را در قالب فایل pdf به آدرس mahdiyavar_20@ در شبکه شاد ارسال کنند.

هنری/ موشن‌گرافیک، انیمیشن، فیلم کوتاه

فرهنگیان علاقه‌مند به هر یک از رشته‌های فوق باید اثر خود را در قالب یکی از سه رشته ذکر شده مرتبط با موضوع مهدویت و طبق زمان‌بندی درج شده در آیین‌نامه تولید و ارسال کنند.

دعاخوانی/ دعای عهد

در این رشته فرهنگیان باید ضمن تهیه یک کلیپ تصویری کوتاه از خود حداکثر دو دقیقه فرازهایی از دعای عهد را قرائت و به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

بخش دانش‌آموزی

ادبی:
دلنوشته مهدوی، خاطره مهدوی با موضوع زیباترین خاطره از حضور در جشن‌های نیمه شعبان، معرفی کتاب مهدوی ویژه تمام دوره‌های تحصیلی

هنری

کلیپ، نقاشی، خطاطی با قلم نی، عکاسی، فیلم کوتاه، موشن گرافیک، انیمیشن و دابسمش 

دعاخوانی

علاقه‌مندان به شرکت در این بخش باید، ضمن تهیه یک کلیپ تصویری کوتاه حداکثر دو دقیقه از خود فرازهایی از دعای تعیین شده شامل دعای سلامتی ویژه دوره اول ابتدایی، دعای فرج ویژه دوره دوم ابتدایی و زیارت آل یاسین ویژه دوره متوسطه تهیه و ارسال کنند. 

یادآور می‌شود دبیرخانه کشوری دومین جشنواره مشق انتظار پس از بررسی و داوری آثار دریافتی، نفرات برتر را در روز دوشنبه، 29 فروردین 1401 همزمان با ولادت باسعادت امام حسن مجتبی(ع) اعلام خواهد کرد و در مراسمی به برگزیدگان جشنواره لوح یادبود به همراه هدایای ارزنده اهدا می‌شود.

انتهای پیام
captcha