حاکمیت جهانی مستضعفان وعده حتمی الهی است
کد خبر: 4046470
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۷

حاکمیت جهانی مستضعفان وعده حتمی الهی است

سخنران حرم بانوی کرامت گفت: خداوند وعده داده حاکمیت جهانی مستضعفان برپا خواهد شد و مومنان می‌دانند یک روزی ولی خدا می‌آید و بساط ظلم را جمع و بساط عدل را گسترش خواهد داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حاج ابولقاسم دولابی، سخنران حرم بانوی کرامتبه گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حاج ابولقاسم دولابی، سخنران حرم بانوی کرامت طی سخنانی در آیین ترتیل‌خوانی قرآن کریم که امروز 14 فروردین‌ماه در حرم بانوی کرامت برگزار شد، اظهار کرد: قرن ۱۵ شمسی، قرن تمدن اسلامی و در این قرن جدید به حول و قوه الهی، امت قوی اسلامی شکل خواهد گرفت و امت اسلام دست برتر را خواهند داشت.

وی افزود: بر اساس آیه سوم سوره بقره، یکی از مهم‌ترین عوامل قدرتمندی امت اسلام، ایمان به غیب و ایمان به سخنان خداوند است که باعث قدرتمندی انسان‌های مومن می‌شود.

استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: نگاه مادی گرایانه مقابل نگاه خداباورانه است و مادی گراها فقط به دنبال مادیات هستند و بنی اسرائیل مصداق بارز کسانی هستند که مقابل ایمان به غیب قرار گرفتند.

حاج ابولقاسم ابراز کرد: ایمان به قیامت قدرت تحمل مومنین را بالا می‌برد و اشتیاق به شهادت ایجاد می‌کند و این‌ها از عوامل اقتدار به حساب می‌آید.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: ایمان داشتن به وعده‌هایی که خداوند به مومنین داده و ایمان به وعده حمایت و نصرت از عوامل قدرتمندی است.

وی اضافه کرد: خداوند وعده داده حاکمیت جهانی مستضعفان برپا خواهد شد و مومنان می‌دانند یک روزی ولی خدا می‌آید و بساط ظلم را جمع و بساط عدل را گسترش خواهد داد.

کارشناس مذهبی حرم بانوی کرامت در ادامه گفت: شهدایی که سینه خود را مقابل گلوله سپر کردند و مانع تجاوز دشمنان به مرز و بوم این مملکت شدند عاملان اقتدار امت اسلام هستند.

وی افزود: از جمله آثار ایمان به غیب درک محضر اولیای الهی است و کسی که ایمان به غیب دارد مراقب رفتار خود است، چرا که جامعه مهدوی از یک سلامت و خود کنترلی برخوردار است.

سخنران حرم بانوی کرامت یادآور شد: ایمان به غیب عامل اقتدار حقیقی است و اگر انسان‌ها مومن واقعی باشند قدرتمندی و شکست ناپذیری خود را تضمین می‌کنند و شجاعت حقیقی را در باطن خواهند داشت و از دشمن و تهدیدات دشمن هراسی ندارند چرا که عاشق جهاد و شهادت هستند.

انتهای پیام
captcha