بررسی مفهوم محبت در دعای حیات طیبه حضرت زهرا(س) + صوت
کد خبر: 4055058
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸

بررسی مفهوم محبت در دعای حیات طیبه حضرت زهرا(س) + صوت

دوره مجازی محبت در دعای حیات طیبه حضرت زهرا(س) ویژه نوجوانان منتشر شد.

دوره مجازی محبت در دعای حیات طیبه حضرت زهرا (س) منتشر شد + صوت

به گزارش ایکنا، دعای حیات طیبه، دعای ویژه‌ای است. این دعا با بحث جالب محبت آغاز می‌شود اما «محبت» چیست؟ چه اهمیتی دارد؟ جایگاه دوست داشتن در زندگی ما کجاست؟ و چگونه باید به جایگاه حقیقی خود برسد؟

از «دوست داشتن‌های ساده» تا تحت ولایت آنها قرار گرفتن، مدیریت محبت‌ها و معیارهایی برای دوست داشتن مباحثی است که می‌توانید در دوره مجازی محبت در دعای حیات طیبه حضرت زهرا(س) که توسط هانی چیت‌چیان تدریس می‌شود را بیاموزید.

این دوره ویژه نوجوانان است و برای مشاهده و دریافت دوره در سامانه «رهبر نوجوان» می‌توانید از طریق لینک: rahbarenojavan.ir/product/mohabbat اقدام کنید. پس از کلیک بر روی ثبت نام دوره و ثبت نام یا واردشدن در سایت، با کلیک بر روی دکمه ثبت سفارش، محتوای دوره برای شما از حالت خصوصی درآمده و قابل دسترس خواهد بود. پس از اتمام ثبت نام و تکمیل فرایند بدون پرداخت هزینه ، شما دانشجوی دوره خواهید شد و دسترسی به دانلود محتواها برای شما ایجاد می‌شود. ثبت نام در دوره‌های سایت رهبر نوجوان دارای هزینه مالی نیست.

دعای حیات طیبه حضرت زهرا(س) از مجموعه ادعیه و مناجات‌های حضرت فاطمه(س) است که در کتاب صحیفه فاطمیه گرد هم آمده‌اند. این دعا بسیار پرمعناست و با موضوع «محبت» آغاز می‌شود.

صوت و ترجمه دعای حیات طیبه حضرت زهرا(س)

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
زهرا دیانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۶ - ۱۹:۲۹
0
0
لطفا در درس محبت از خطبه حضرت فاطمه سلام الله علیها بمن اطلاعات بدهید برای استفاده از آن ممنونم.
captcha