افزایش ساعت فعالیت برخی از مراکز اهدای خون پایتخت
کد خبر: 4058653
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۶

افزایش ساعت فعالیت برخی از مراکز اهدای خون پایتخت

مدیرکل انتقال خون استان تهران، همزمان با افتتاح دو مرکز اهدای خون چیذر و ابوذر از افزایش ساعت فعالیت برخی از مراکز اهدای خون پایتخت خبر داد.

افزایش ساعت فعالیت برخی از مراکز اهدای خون پایتخت

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی انتقال خون استان تهران، محمدرضا مهدی‌زاده، مدیرکل انتقال خون استان تهران، با اشاره به افزایش ساعت فعالیت مراکز اهدای خون اظهار کرد: از ابتدای خردادماه ۱۴۰۱ و بر اساس زمان بندی‌های جدید، مرکز اهدای خون وصال شیرازی همه روزه از ساعت هشت صبح تا 22 آماده خدمت‌رسانی به مردم نوع‌دوست تهران برای انجام این کار نجات‌بخش خواهد بود.

وی افزود: مراکز جامع اهدای خون در شهر ری، تهرانپارس و ستاری از روز شنبه تا پنج‌شنبه هر هفته و از ساعت هشت صبح تا ۲۰ و همچنین جمعه‌ها از ساعت ۹ صبح تا ۱۹ آماده پذیرش داوطلبان اهدای خون خواهند بود.

مدیرکل انتقال خون استان تهران بیان کرد: مراکز اهدای خون در رباط کریم و شهرقدس در همه ایام هفته به جز جمعه‌ها و از ساعت هشت صبح تا 15 و همچنین مرکز اهدای خون نارمک از شنبه تا پنجشنبه هر هفته از ساعت هشت صبح تا ۱۹ چشم انتظار حضور مردم مهربان پایتخت برای نجات جان بیماران است.

مهدی‌زاده ضمن تاکید بر اینکه پنج مرکز اهدای خون استان تهران بدون تغییر و طبق زمان‌بندی قبل به فعالیت خواهند پرداخت، اضافه کرد: مراکز اهدای خون مترو امام خمینی(ره)، صدر، شهریار و ورامین از شنبه تا پنجشنبه و از ساعت هشت صبح تا 15 و مرکز اهدای خون پیروزی نیز از ساعت هشت صبح تا ۱۹ در تمام روزهای هفته به جز جمعه‌ها پذیرای علاقه‌مندان به فرهنگ انسان‌دوستانه اهدای خون خواهند بود.

مدیرکل انتقال خون استان تهران در پایان و با اعلام بازگشایی دو مرکز جدید اهدای خون در پایتخت، گفت: مرکز اهدای خون چیذر در منطقه یک و مرکز اهدای خون ابوذر در منطقه ۱۷ به عنوان دو مرکز جدید اهدای خون در روزهای شنبه تا پنجشنبه هر هفته و از ساعت هشت صبح تا ۱۹ در خدمت همشهریان عزیز خواهند بود و امیدواریم با این روند افزایشی ساعت فعالیت و خدمت مراکز اهدای خون، شاهد رشد آمارهای اهدای خون مردم در مسیر تأمین نیازهای بیمارانی همچون بیماران مبتلا به سرطان، دیالیزی‌ها، تالاسمی‌ها و هموفیلی‌ها باشیم.

ارسالی/ افزایش ساعت فعالیت برخی از مراکز اهدای خون پایتخت

انتهای پیام
captcha