دستور قالیباف برای پیگیری ابعاد حادثه متروپل
کد خبر: 4059205
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۴

دستور قالیباف برای پیگیری ابعاد حادثه متروپل

رئیس مجلس با تسلیت وقوع حادثه فرو ریختن ساختمان متروپل در آبادان، از کمیسیون عمران خواست ابعاد حادثه را هر چه سریع‌تر پیگیری کرده و نتیجه به مجلس ارائه کند.

به گزارش ایکنا، دکتر محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی از کمیسیون عمران خواست هر چه سریع‌تر ابعاد حادثه را پیگیری و به مجلس ارائه کند.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وقوع حادثه غمبار فرو ریختن ساختمان اداری ـ تجاری متروپل در شهر آبادان که باعث بروز خسارات، جان باختن و مصدومیت جمعی از مردم عزیز شد، موجب تأسف و تاثر گردید.

ضرورت دارد ستاد بحران استان و نیروهای امدادرسان در اسرع وقت به‌طور جدی به وضعیت مصدومان و جان‌باختگان و بررسی خسارت‌های واردشده‌ اقدام کنند و کلیه دستگاه‌های امدادی، انتظامی و خدمات شهری تا برقراری شرایط عادی و آواربرداری از محل حادثه وظایف خود را بی‌وقفه به انجام برسانند.

همچنین بخش‌های انتظامی و امنیتی ضمن بررسی ابعاد وقوع فاجعه و شناسایی متخلفین، اقدام عاجل جهت معرفی آنان به دستگاه قضایی و برخورد قاطع با مسببان را به عمل آورند.

کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی نیز با کمک مجمع نمایندگان استان خوزستان و نمایندگان محترم آبادان، به فوریت ابعاد مختلف سانحه را جهت ارائه گزارش به نمایندگان ملت مورد بررسی قرار دهد.  

اینجانب ضمن عرض تسلیت به مردم شریف آبادان و خانواده‌های درگذشتگان و آرزوی‌ سلامتی‌ مصدومان، امیدوارم شاهد اینگونه حوادث تلخ و دردناک نباشیم.

محمدباقر قالیباف
رئیس‌ مجلس‌ شورای‌ اسلامی

انتهای پیام
captcha