پایان کار خوزستان با کسب یک رتبه در جشنواره قرآن دانشجویان
کد خبر: 4060306
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۸

پایان کار خوزستان با کسب یک رتبه در جشنواره قرآن دانشجویان

استان خوزستان با سیدمهدی موسوی‌نسب در رشته حفظ 20 جزء قرآن کریم در سی‌وششمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور به کار خود پایان داد.

سی‌وششمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور

به گزارش ایکنا از خوزستان، سی‌وششمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور به میزبانی دانشگاه قم به کار خود پایان داد.

مراسم اختتامیه سی‌وششمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان با حضور آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها؛ محمدحسین حسنی، رئیس سازمان قرآن دانشگاهیان؛ عبدالحسین کلانتری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم؛ عباس شیراوژن، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت حجت‌الاسلام والمسلمین عسکر دیرباز، رئیس دانشگاه قم و برگزیدگان این دوره از جشنواره ششم خردادماه در مجتمع امین برگزار شد.

این دوره از مسابقات در 6 بخش معارفی، آوایی، ادبی، هنری، پژوهشی، فناوری و در ۴۰ رشته برگزار شد و بیش از ۸۰ نفر داور ملی و بین‌المللی، داوری این دوره از جشنواره را به عهده داشتند.

با اعلام نتایج سی‌وششمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور مشخص شد که استان خوزستان تنها با یک برگزیده در این مسابقات به کار خود پایان داد؛ سید مهدی موسوی‌نسب، در رشته حفظ 20 جزء از دانشگاه شهید چمران اهواز به رتبه دوم این رقابت‌ها دست یافت. 

انتهای پیام
captcha