آثار فاخر با محوریت امام رضا(ع) تولید شود
کد خبر: 4060873
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۵
یک استاد حوزه در پیامی خواستار شد:

آثار فاخر با محوریت امام رضا(ع) تولید شود

استاد حوزه علمیه در پیامی، جسارت مذبوحانه در فیلمی موهن به امام رئوف(ع)، گفت: همه کسانی که می‌توانند لازم است با تلاش مضاعف در تولید آثار فاخر ـ خصوصا در ایام دهه کرامت ـ با عرض ارادت خویش به آن آستان مقدس، هم بر بهره خویش از خوان کرم ایشان بیفزایند و هم بر معرفت و محبت عموم مردم دنیا به امام رئوف(ع).

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام و المسلمین محمود رجبی، استاد حوزه و مدیر مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در پی تولید فیلمی در اهانت به امام هشتم شیعیان، امام رضا(ع)، پیام تسلیتی را صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

جسارت مذبوحانه و حرکت موذیانه جمعی ناپاک در فیلمی موهن به چهره تابناک و پر از رأفت و رحمت شمس‌الشموس امام الرئوف حضرت علی‌بن‌موسی الرضا (ع) را به محضر مبارک بقیةالله الاعظم ارواحنا فداه تسلیت عرض می‌کنم.

تلاش‌های مذبوحانه شیاطین جن و انس هیچگاه نتوانسته از محبت و عشق قلبی مردم ایران، بلکه جهان به این خورشید پر خیر و برکت ذره‌ای کم کند. چرا که عشق و محبت امام رضا (ع) با لحظه لحظه زندگی‌شان عجین شده است.

این توهین بی‌شرمانه نه فقط شیعیان، مسلمانان و مردم صبور و غیور ایران، بلکه هر انسانی که ذره‌ای از انسانیت بویی برده باشد و اندکی از نور معرفت و محبت انسان کامل به دل او تابیده باشد را عمیقا ناراحت و خشمگین می‌سازد. چراکه امام رضا (ع)، نماد انسانیت و انسان کامل است. علم او، معرفت او، رأفت و عطوفت او، سخاوت و حکمت او، شجاعت و عزت او هر انسانی را به اعجاب و خضوع وامی‌دارد. از این رو این عمل گستاخانه، توهین به انسانیت، شرف و رأفت و عزت است و جز از قلب‌های قسی شیاطین برنمی‌آید.

این عمل دشمنان انسانیت به ما یادآور می‌شود که جایگاه نور مطلق شمس‌الشموس (ع) و محبت روزافزون مردم عالم به ایشان چقدر برای شیاطین سخت و عذاب‌آور است. از این رو بر همه کسانی که می‌توانند لازم است با تلاش مضاعف در تولید آثار فاخر ـ خصوصا در ایام دهه کرامت که متعلق به امام رضا (ع) است ـ با عرض ارادت خویش به آن آستان مقدس، هم بر بهره خویش از خوان کرم ایشان بیفزایند و هم بر معرفت و محبت عموم مردم دنیا به امام رئوف (ع)؛ چراکه هر لحظه تلاش برای این کار، حکم جهادی عظیم را دارد.

ضمنا این شیاطین نیز باید منتظر عقاب سخت و عظیم دنیوی و اخروی خود باشند که «إِنَّ الَّذِينَ كَفَرُوا بِآيَاتِ اللَّهِ لَهُمْ عَذَابٌ شَدِيدٌ وَاللَّهُ عَزِيزٌ ذُو انتِقَامٍ».

محمود رجبی

انتهای پیام
captcha