ترویج فرهنگ مهدوی در مناطق عملیاتی راهیان نور
کد خبر: 4066422
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱

ترویج فرهنگ مهدوی در مناطق عملیاتی راهیان نور

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان بر همکاری همه جانبه بنیاد با قرارگاه مشترک راهیان نور جنوب کشور در حوزه راهیان نور تاکید کرد و گفت: این مرکز فرهنگی که هدف اصلی آن ترویج و نشر فرهنگ مهدویت و انتظار است، می تواند منشا تحولات خوب و تاثیرگذاری در حوزه راهیان نور باشد.

ترویج فرهنگ مهدوی در مناطق عملیاتی راهیان نوربه گزارش ایکنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان خوزستان، به منظور همکاری همه جانبه و ترویج فرهنگ مهدوی در مناطق عملیاتی راهیان نور، نشست مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) استان با فرمانده قرارگاه مشترک راهیان نور جنوب کشور برگزار شد.

سید احمد پورفرجی، مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان بر همکاری همه جانبه در حوزه راهیان نور تاکید کرد و گفت: این مرکز فرهنگی که هدف اصلی آن ترویج و نشر فرهنگ مهدویت و انتظار است، می تواند منشا تحولات خوب و تاثیرگذاری در حوزه راهیان نور باشد.

سرهنگ زلقی، فرمانده قرارگاه مشترک راهیان نور جنوب کشور  نیز همکاری با بنیاد در نشر فرهنگ مهدویت در مناطق جنگی را از اولویت‌های مهم قرارگاه راهیان نور دانست.

وی، اختصاص غرفه مهدوی برای کودکان و بزرگسالان، برپایی نمایشگاه کتاب، فراهم سازی زمینه اعزام مربیان و مبلغان مهدوی، توزیع بروشور و کتاب در مناطق عملیاتی را از برنامه‌های این قرارگاه دانست.

در پایان، پورفرجی نیز گزارشی از عملکرد بنیاد در سه ماه نخست سال ارائه کرد.

انتهای پیام
captcha