طرح شوق رویش هلال‌احمر خراسان‌جنوبی آغاز شد
کد خبر: 4066643
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶

طرح شوق رویش هلال‌احمر خراسان‌جنوبی آغاز شد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی گفت: طرح شوق رویش هلال احمر با هدف پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در تابستان آغاز شده است.

محمدرضا رضایی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی، محمدرضا رضایی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی، امروز، پنجم تیرماه در مراسم افتتاحیه این طرح، اظهار کرد: طرح شوق رویش با عنوان مهارت‌افزایی، توانمند‌سازی و غنی‌سازی اوغات فراغت در راستای بیانیه گام دوم انقلاب به دو شیوه مجازی و حضوری برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این طرح، با رویکرد آگاه‌سازی و توانمندسازی و افزایش نشاط اجتماعی، با تشکیل پایگاه‌های فرهنگی و آموزشی در مراکز امور جوانان اجرا می‌شود، افزود: کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی متناسب با شرایط اقلیمی و نیاز شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه بالا بردن تاب‌آوری جامعه در مواقع بحرانی، حوادث و آشنایی همه آحاد مردم با امداد و نجات از مهم‌ترین اهداف طرح است، گفت: فعال شدن خانه‌های هلال و کانون‌های سازمان و همچنین استفاده حداکثری اعضا از امکانات موجود از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

وی یادآور شد: در راستای اجرای این طرح کلاس‌های امداد و کمک‌های اولیه، آموزش زبان انگلیسی، دوره‌های آموزشی پیشگیری از اعتیاد، اردوهای فرهنگی، زیارتی، جهادی و آموزشی، مسابقات فرهنگی و ورزشی و… برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha