دیدار رئیس مرکز امور قرآنی اوقاف کشور با خانواده مرحوم یاری
کد خبر: 4066984
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰

دیدار رئیس مرکز امور قرآنی اوقاف کشور با خانواده مرحوم یاری

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف کشور به همراه جمعی از مدیران قرآنی و چهره‌های فعال در عرصه قرآن استان کرمانشاه با خانواده مرحوم هوشنگ یاری، قاری بین‌المللی کرمانشاهی دیدار کرد.

دیدار رئیس مرکز امور قرآنی اوقاف کشور با خانواده مرحوم یاری

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف کشور به همراه جمعی از مدیران قرآنی و چهره‌های فعال در عرصه قرآن استان کرمانشاه با خانواده مرحوم هوشنگ یاری، قاری بین‌المللی کرمانشاهی دیدار کرد.

در این دیدار حمید مجیدی‌مهر، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف کشور با اشاره به اینکه چهره‌های قرآنی هر استان سرمایه‌های معنوی آن شهر هستند و مرحوم هوشنگ یاری یکی از چهره‌های برجسته این استان در عرصه بین‌المللی قرآن‌کریم بود، اظهار کرد: مرحوم هوشنگ یاری از مفاخر قرآنی کرمانشاه بود که بر خود وظیفه می‌دانیم تا یادی از تلاش‌ها و فعالیت‌های ایشان در عرصه خدمت‌رسانی قرآنی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مرحوم یاری با اخلاق خوب به پرورش شاگردان می‌پرداخت، افزود: این اخلاق برگرفته از ارتباط و انس کامل مرحوم یاری با قرآن‌کریم است که خداوند به این استاد لطف کرده و این ارتباط کامل بوده است.

مجیدی‌مهر با اشاره به میزبانی کرمانشاه در مرحله مقدماتی چهل‌ و پنجمین دوره مسابقات قرآن و نامگذاری آن به یادواره استاد هوشنگ یاری تصریح کرد: هرکسی که با قرآن ارتباط برقرار کند جزء افرادی خواهد بود که به حیات طیبه و پاک خواهد رسید که برای مرحوم یاری اینچنین بوده و امید است برای تمامی خدمتگزاران عرصه قرآن اینگونه باشد.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف کشور در پایان با آرزوی توفیق برای خانواده مرحوم یاری، تأکید کرد: امروز بسیار خوشحال و خرسندم که به بهانه پاسداشت از مقام آن استاد برجسته توفیق حضور در منزل استاد یاری و دیدار با خانواده ایشان را داشتم.

یادآور می‌شود، هوشنگ یاری، قاری بین‌المللی و پیشکسوت قرآنی اهل کرمانشاه بر اثر کرونا در ۱۸ آبان سال ۹۹ در سن ۵۲ سالگی به دیار باقی شتافت.

انتهای پیام
captcha