گردان‌های قسام فیلمی از یک اسیر صهیونیست را منتشر کرد + ویدئو
کد خبر: 4067322
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۱

گردان‌های قسام فیلمی از یک اسیر صهیونیست را منتشر کرد + ویدئو

گردان‌های قسام عصر امروز سه‌شنبه فیلمی از یکی از سربازان اسیر اشغالگر نزد خود را منتشر کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، یگان سایه گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی حماس، امروز فیلمی را از یک نظامی صهیونیست منتشر کرد که در اسارت حماس به سر می‌برد.

این ویدئو 39 ثانیه‌ای، هشام السید، نظامی صهیونیست اسیر را نشان می‌دهد که ظاهراً بیمار بود و روی تخت درمانی متصل به دستگاه تنفس دراز کشیده است.

فیلم ضبط شده همچنین کارت شناسایی سرباز اسیر شده و کلیپ‌هایی از برنامه جدید الجزیره را نشان می‌دهد.

گردان‌های القسام پیش‌تر از وخامت حال یکی از نظامیان اسیر اسرائیلی خبر داده بود.

ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های القسام شامگاه دوشنبه با انتشار پستی در تلگرام خبر داده بود: وخامت حال یکی از اسرای دشمن در نزد گردان‌های القسام را اعلام می‌کنیم و ان‌شاءالله به زودی مدارک آن را منتشر خواهیم کرد.

گردان‌های القسام چهار نظامی صهیونیست را در اسارت خود دارد. دو تن از این نظامیان در جریان تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه در سال 2014 به اسارت حماس درآمدند، در حالی که دو نظامی دیگر در شرایط نامشخصی وارد غزه شده و اسیر شدند.

حماس پیوسته تأکید کرده است: اشغالگران بدون پرداخت «بهای لازم» هیچ اطلاعاتی درباره آن اسیران به دست نمی‌آورند.

بر اساس آنچه پیش‌تر از سوی گردان‌های القسام اعلام شده بود، سربازان اسیر صهیونیست عبارت‌اند از: هادر گلدین و شائول آرون که در هجوم رژیم صهیونیستی در سال 2014 به غزه اسیر شدند و آویرا منگیستو و هشام السید که هر یک به صورت جداگانه در سال‌های 2014 و 2015 وارد نوار غزه شده و به اسارت حماس درآمدند.

انتهای پیام
captcha