نگاه سیاسی‌ و جناحی در نظام مدیریتی نداشته باشیم
کد خبر: 4068746
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸

نگاه سیاسی‌ و جناحی در نظام مدیریتی نداشته باشیم

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه در نظام مدیریتی نباید سیاسی‌کاری داشته باشیم، گفت: مدیریت با شعارهای جناحی ممکن نیست.

علیرضا پاک فطرت، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامیبه گزارش ایکنا از فارس، علیرضا پاک‌فطرت، رئیس مجمع نمایندگان استان فارس، در مجلس شورای اسلامی، امروز، 14 تیرماه در دیدار با فرماندار زرقان با تأکید بر اینکه در نظام مدیریتی نباید سیاسی‌کاری داشته باشیم، گفت: اداره کردن مملکت با شعارهای بی‌اساس جناحی ممکن نیست.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی دولت باید در زمینه تأمین آب برنامه داشته باشد، گفت: تأمین آب شرب به‌ویژه در روستاها که عمده‌ترین مطالبات مردمی است و باید با تدابیر استاندار و فرماندار به عنوان نمایندگان عالی دولت در شهرستان زرقان به صورت دقیق بررسی شود و مشکلات آن را مرتفع کنیم.

پاک‌فطرت گفت: در ساخت مسکن برای شهروندان باید به جنبه‌های مختلف آن نظیر محرمیت، مکان‌یابی، موضوعات اجتماعی، فضای سبز، حمل و نقل و سایر فضاهای خدماتی آن توجه بشود تا به جای رخ دادن مسائل امنیتی و تبعات اجتماعی شاهد رضایتمندی ساکنین باشیم‌.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در رابطه اهمیت موضوعات شهرسازی در ساخت مسکن، اظهار کرد: هنر نیست که شعار ساخت مسکن بدهیم و بگوییم این تعداد مسکن ساخته‌ایم اما از نظر شهرسازی مانند برخی از مشکلاتی که در مسکن مهر وجود دارد، نادرست باشد.

وی با اشاره به تحولات جهانی و ضرورت تأمین کالاهای اساسی کشور، تصریح کرد: در کشورهای توسعه‌یافته در مصرف آب به ویژه در زمینه کشاورزی صرفه‌جویی می‌شود و الگوی کشت به صورت مدرن و با تکیه بر دانش روز انجام می‌شود که باید در ایران هم به صورت جدی این موضوع پیگیری شود تا بتوانیم نیاز مصرفی کالاهای اساسی را تأمین کنیم‌‌.

پاک‌فطرت در پایان اظهار کرد: در راستای هدفمندی توزیع گندم در کشور دولت سیزدهم تدبیر کرد اما با توجه به تحولات منطقه‌ای باید برای تولید هم برنامه داشته باشیم تا دچار کمبود و گرانی این کالای استراتژیک در کشور نشویم.

انتهای پیام
captcha