مسابقات قرآن همسران و فرزندان منطقه پدافند هوایی شمال برگزار شد + عکس
کد خبر: 4068915
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳

مسابقات قرآن همسران و فرزندان منطقه پدافند هوایی شمال برگزار شد + عکس

بیست‌ودومین دوره مسابقات سراسری قرآن همسران و فرزندان منطقه پدافند هوایی شمال کشور 13 تیرماه برگزار شد.

ارسالی/// مسابقات سراسری قرآن همسران و فرزندان منطقه پدافند هوایی شمال کشور برگزار شد+عکسبه گزارش ایکنا، آیین افتتاحیه بیست‌ودومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم همسران و فرزندان منطقه پدافند هوایی شمال نیروی پدافند ارتش ج.ا.ا، روز گذشته، 13 تیرماه به میزبانی مدیریت قرآن، عترت و نماز منطقه در مسجد شهرک شهیدمحمد حاجی و در جوار مزار شهدای گمنام با حضور امیرفرماندهی و جانشین امیرفرماندهی منطقه پدافند هوایی برگزار شد.

این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن توسط احسان‌الله رحمانی، نفر برتر مسابقات قرآن نیروهای مسلح آغاز شد و در ادامه حجت‌الاسلام روشندل، رئیس اداره عقیدتی ـ سیاسی نیروی پدافند هوایی به تشریح آیین‌نامه برگزاری این دوره از مسابقات و گزارشی از روند برگزاری آن پرداخت.

سپس حجت‌الاسلام سیدجواد موسوی، رئیس عقیدتی ـ سیاسی منطقه، بیلان مختصری از مسابقات مقدماتی و آمار شرکت‌کنندگان در رشته‌های مختلف قرآنی ارائه کرد و سپس رقابت‌های این دوره در رشته‌‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ کل و اجزاء 1، 3، 5، 10، 15، 20 و 25 جزء و اذان و مفاهیم با قضاوت داوران مدعو خانم ابراهیمی‌وطائی، حافظ کل قرآن در بخش همسران و فرزندان دختر، محمدرضا شیبانی و احسان‌الله رحمانی از قاریان برتر نیروهای مسلح برای فرزندان پسر همراه بود.

یادآور می‌شود، این دوره از مسابقات در رشته قرائت تحقیق فرزندان پسر و دختر در دو مقطع پایین ۱۴ و بالای ۱۴ سال براساس قرائت‌های تقلیدی برگزار شد.

همچنین منتخبان این دوره از مسابقات قرآن به مرحله نهایی مسابقات قرآن نیروی پدافند هوایی ارتش از اول تا پنجم مردادماه که به میزبانی اردوگاه ساحلی شهید ستاری و گروه پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر برگزار خواهد شد، اعزام می‌شوند.

انتهای پیام
captcha