ارائه خدمات وام مالکیت از سوی اولین بانک اسلامی استرالیا
کد خبر: 4068994
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰

ارائه خدمات وام مالکیت از سوی اولین بانک اسلامی استرالیا

اولین بانک دیجیتال اسلامی استرالیا وام‌های شرعی برای مالکیت ارائه می‌دهد.

به گزارش ایکنا به نقل از Yahoo Finance، خدمات مالی حجاز(Hejaz Financial Services) ـ که در حال حاضر در مرحله تأسیس خود به عنوان اولین بانک اسلامی دیجیتال استرالیا است ـ اعلام کرده به منظور ارائه وام‌های شرعی به مسلمانان با سایر شرکت‌ها برای ارائه وام مالکیت همکاری می‌کند.

به گفته مزمل، مدیر عملیات شرکت حجاز(Muzzammil Dhedhy) در حوزه تأمین مالی اسلامی شاهد افزایش تقاضا هستیم زیرا مصرف‌کنندگان چه مسلمان و چه غیر مسلمان از خدمات مالی اخلاقی و منطبق با شریعت آگاه‌تر شده‌اند.

مزمل تصریح کرد: عدم آگاهی و دسترسی به این خدمات در گذشته باعث شده که مصرف‌کنندگان نتوانند از مزایای تأمین مالی اسلامی استفاده کنند.

برون‌سپاری مالی به حجاز اجازه می‌دهد تا شبکه‌ای از 320 کارگزار معتبر خود را بیشتر گسترش دهد. این شبکه به مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دهد که نه تنها به رؤیاهای خود برای داشتن ملک یا زمین در استرالیا برسند، بلکه به سایر اهداف مالی نیز دست یابند.

این یک مشارکت سودمند دوجانبه است، زیرا این شرکت اکنون این فرصت را دارد که مجموعه محصولات و خدمات خود را متنوع کند تا استرالیایی‌ها را از همه ادیان، سیستم‌های اعتقادی و طبقات اجتماعی در بر بگیرد.

سازمان حسابداری و حسابرسی مؤسسات مالی اسلامی (AAOIFI) خدمات این شرکت مورد تحقیق قرار داده تا اطمینان حاصل شود که حجاز و سایر ارائه‌دهندگان خدمات مالی اسلامی با اصول و مقررات شرعی مطابقت دارند.

انتهای پیام
captcha