1363 نفر به جمع خیران در فارس اضافه شدند
کد خبر: 4077356
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۲

1363 نفر به جمع خیران در فارس اضافه شدند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس ازثبت نام یک هزار و 363 حامی جدید طرح اکرام ایتام و محسنین در دهه اول ماه محرم امسال در استان خبر داد.

مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد فارس، مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس امروز، 19 مردادماه گفت:  یک هزار و 363 حامی جدید در دهه اول ماه محرم امسال حمایت از 3000 فرزند معنوی را در طرح اکرام ایتام و محسنین بر عهده گرفتند که در همین مدت 26 میلیون تومان واریزی برای فرزندان انجام شده است.

وی افزود: جذب حامیان نیکوکار از طریق کلیه پایگاه‌های ثابت و سیار (بیش از 150 پایگاه) در سطح استان، جذب مجازی و حقیقی صورت گرفته است.

موصلی با ابراز قدردانی از خیران و نیکوکارانی که در این طرح همواره در کنار امداد فارس بودند، اضافه کرد: از ابتدای سال تاکنون 20 هزار و 56 حامی جدید به جمع حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین فارس پیوستند که حمایت از 48 هزار و 374 فرزند معنوی را متقبل شدند که مبالغی را به شکل منظم به‌حساب آن‌ها واریز می‌کنند و در مناسبت‌های مختلف نیز کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس یادآور شد: در حال حاضر 127 هزارو 550 حامی از ۲۷ هزارو 689 کودک معنوی خود حمایت می‌کنند که از ابتدای سال تاکنون 59 میلیارد تومان برای فرزندان خود واریزی داشتند.

وی در پایان گفت: خیران و نیک اندیشان می‌توانند در سراسر کشور با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir راه‌های مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین را مشاهده کرده و با انتخاب فرزند معنوی خود(حتی با ماهانه تنها 10 هزار تومان) در این کار خیر سهیم باشند.

انتهای پیام
captcha