کارگاه‌های آموزشی ویژه خبرنگاران لرستان برگزار می‏‌شود
کد خبر: 4077742
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲

کارگاه‌های آموزشی ویژه خبرنگاران لرستان برگزار می‏‌شود

مدیرکل ارشاد لرستان با اشاره به مشکلات معیشتی، اقتصادی و اجتماعی خبرنگاران، گفت: یکی از مطالبات مهم خبرنگاران لرستان مربوط به کسب علم و دانش و تخصص لازم در حوزه اطلاع‌رسانی استکه برنامه‌ریزهایی شده تا در کارگاه‌هایی آموزشی را در استان برگزار کنیم.

منصور احمدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، منصور احمدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در شورای اطلاع‌رسانی لرستان که امروز، 22 مرداد با حضور استاندار، معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی لرستان، جمعی از مسئولان استان در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: تقارن بسیار میمونی امسال در بحث خبر و اطلاع‌رسانی و خبرنگاران را شاهد بودیم و آن هم سالروز شهادت شهید صارمی مقارن شد با سالروز شهادت سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله‌الحسین(ع)، این امر سبب شد که امسال جایگاه خبرنگاران و اصحاب رسانه و مطبوعات را به صوت ویژه ببینیم.

وی اضافه کرد: یک روز کافی نیست برای تقدیر از مجاهدت و فعالیت خبرنگاران، بر این اساس با مشورتی که با مدیریت ارشد استان داشتیم قرار شد به مدت یک هفته در استان برنامه‌های متنوعی را برای روز خبرنگار و تقدیر و تجلیل از آنان داشته باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه هفته خبرنگار در استان از پنجشنبه گذشته آغاز و تا پنج‌شنبه آینده که اختتامیه مراسم تجلیل از خبرنگاران است ادامه دارد، اضافه کرد: مطالبات خبرنگاران را در این دوره مسئولیتم را با برگزاری جلساتی که با آنان داشتم شنیدم و جای افتخار دارد که اولویت و دغدغه اصحاب رسانه، کسب علم و دانش و آموزش بوده است.

احمدی گفت: علی‌رغم مشکلات معیشتی، اقتصادی، اجتماعی و ... که خبرنگاران دارند اما اولین مطالبه به کسب علم و دانش و تخصص لازم در حوزه اطلاع‌رسانی داشتند که برنامه‌ریزهایی شده تا در کارگاه‌هایی آموزشی را در استان برگزار کنیم.

انتهای پیام
captcha