مهرواره بانور در شهرستان دالاهو برگزار می‌شود
کد خبر: 4078586
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳

مهرواره بانور در شهرستان دالاهو برگزار می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی دالاهو از برگزاری مهرواره بانور در این شهرستان خبر داد و گفت: مهرواره بانور ویژه بانوان فعال و شریکه الامامان در این شهرستان برگزار می‌شود.

مهرواره بانور

حجت‌الاسلام ارسلان کریمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی شهرستان دالاهو در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برگزاری مهرواره بانور در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: مهرواره بانور یک طرح کشوری است که همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه و شهرستان دالاهو برگزار می‌شود.

وی افزود: طرح مهرواره بانور با هدف بیان و حل مسئله و گره‌گشایی مسائل محلات با همکاری بانوان فعال برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این طرح عدد ۱ را به سامانه ۵۰۰۰۱۷۵ ارسال کنند تا لینک ثبت‌نام و سایت آن به تلفن همراه علاقه‌مندان ارسال شود.

حجت‌الاسلام کریمی با اشاره به موضوعات طرح، گفت: ثبت خاطرات بانوی مسجدی، ثبت خاطرات شرکه الامامان و ثبت مسائل مختلف خانواده و حل آن‌ها از موضوعات اصلی مهرواره بانور است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دالاهو در پایان اظهار کرد: بانوان نقش اصلی در اسلامی کردن سبک زندگی خانواده‌ها دارند و می‌توانند به شیوه ویژه‌ای روی جامعه تأثیرگذار باشند این طرح به نقش مهم بانوان پرداخت می‌کند.

انتهای پیام
captcha