تزریق روزانه 400 دُز واکسن کرونا در اراک
کد خبر: 4078654
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۵

تزریق روزانه 400 دُز واکسن کرونا در اراک

رئیس مرکز بهداشت شهرستان اراک از کاهش مراجعه‌کنندگان به مراکز واکسیناسیون خبر داد و گفت: روزانه ۳۰۰ الی ۴۰۰ واکسن در مرکز تجمیعی، پایگاه سلامت و خانه‌های بهداشت تزریق می‌شود.

واکسن کرونا

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک، شهریار حسینی، رئیس مرکز بهداشت اراک، گفت: مرکز تجمیعی، پایگاه‌های سلامت و خانه‌های بهداشت در دو شیفت صبح و عصر با حداکثر نیرو و توان آماده ارائه خدمت و ایمن‌سازی مراجعه‌کنندگان هستند.

وی تاکید کرد: متاسفانه طی سه الی چهار روز اخیر با کاهش موارد مراجعه به مراکز تجمیعی مواجه بودیم؛ لذا از همشهریان می‌خواهیم که به منظور جلوگیری از مواجهه با پیک مجدد کرونا در اسرع وقت با مراجعه به مراکز واکسیناسیون واکسن خود را دریافت کرده و به تکمیل فرایند ایمن‌سازی خود اهتمام ورزند.

حسینی همشهریان را به دریافت دُز یادآور دعوت کرد و افزود: کاهش موارد مرگ و میر نسبت به پیک‌های اولیه اپیدمی کرونا، نشان از تاثیر مثبت واکسیناسیون دارد؛ لذا لازم است که تمامی افرادی که زمان دریافت دُز یادآور آنها رسیده است با مراجعه به مراکز تجمعی آن را دریافت کنند. روزانه ۳۰۰ الی ۴۰۰ واکسن در مرکز تجمیعی، پایگاه سلامت و خانه‌های بهداشت تزریق می‌شود.

وی تاکید کرد: گروه سنی ۵ تا ۱۲ سال یکی از گروه‌های هدف ویروس منحوس کرونا هستند و پایین‌ترین درصد دریافت واکسن را دارند. با توجه به بازگشایی و آموزش حضوری مدارس در سال جاری، توصیه می‌شود خانواده‌ها فرزندان خود را با دریافت واکسن علیه ویروس، ایمن کنند.

انتهای پیام
captcha