آزادگان امروز پیام‌رسان کربلا هستند
کد خبر: 4078819
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴
استاندار هرمزگان:

آزادگان امروز پیام‌رسان کربلا هستند

استاندار هرمزگان با صدور پیامی ضمن گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، ایثارگران، شهیدان، جانبازان و آزادگان را پیام‌رسان امروز کربلا دانست.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، مهدی دوستی، استاندار هرمزگان، امروز، 26 مرداد، با صدور پیامی ضمن گرامیداشت روز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی از جان‌فشانی و تلاش تمام ایثارگران و آزادگان تقدیر کرد.

در پیام استاندار هرمزگان آمده است:

«السلام علیک یا اباعبدالله

تقارن ۱۹ محرم‌الحرام با ۲۶ مردادماه، شکوهمندی جاری مکتب انسان‌ساز عاشورا را به جهان مخابره می‌کند، اسارت رهروان واقعی مکتب امام حسین(ع) آزادگی به معنای واقعی بوده، هست و خواهد بود.

سربازان انقلاب اسلامی در ادامه این مسیر روشن، پیام بنیان‌گذار کبیر انقلاب را با دلاوری و رشادت، ایثار و اسارت، شهادت و آزادگی در دوران دفاع مقدس لبیک گفتند و بر این عهد که بستند غیرتمندانه ایستادند تا پیام‌رسان امروز کربلا باشند.

این‌جانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آزادگان و ایثارگران شهید، این تقارن ارزشمند را خدمت یکایک آزادگان و ایثارگران شریف هرمزگان و خانواده گران‌قدر ایشان تهنیت عرض می‌کنم.

تمام هرمزگان و خلیج‌فارس به قهرمانان خود افتخار می‌کند که امنیت و آسایش امروز ما و ایران قوی مدیون جان‌نثاری شماست، شما که آموزگاران بزرگ درس وفاداری به مقام معظم رهبری و مجاهدت تا آخرین نفس برای تحقق آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی هستید. عزت و کرامتتان پایدار باشد. ان‌شاءالله»

انتهای پیام
captcha