دستورالعمل تقویت فعالیت‌های قرآنی وزارت نیرو صادر شد
کد خبر: 4078863
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱

دستورالعمل تقویت فعالیت‌های قرآنی وزارت نیرو صادر شد

دستورالعمل تقویت فعالیت‌های قرآنی وزارت نیرو و شرکت‌های زیر مجموعه آن از سوی معاون وزیر و رئیس شورای فرهنگی وزارت نیرو صادر و ابلاغ شد.

به گزارش ایکنا، مرکز قرآن و عترت دفتر امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو در راستای تحقق معنویات مقام معظم رهبری و اهداف مبانی انقلاب اسلامی و همچنین به منظور توسعه، ترویج، هماهنگی، انسجام، نظارت و ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های قرآنی در این وزارتخانه و مجموعه‌های وابسته به این وزارتخانه، دستورالعمل تقویت فعالیت‌های قرآنی را صادر کرد.

براساس این دستورالعمل تقویت فعالیت‌های قرآنی از سوی احمد حیدری، معاون وزیر و رئیس شورای فرهنگی وزارت نیرو صادر و ابلاغ شد در وزارت نیرو و تمامی شرکت‌های زیرمجموعه این وزارتخانه کانون‌های قرآنی تشکیل خواهند شد که براساس اهداف، وظایف و ساختار تشکیلاتی به فعالیت می‌پردازند.

مرکز قرآن وزارت نیرو در راستای توسعه و تعمیق فرهنگ و معارف غنی قرآن کریم در حوزه‌های تبلیغ، ترویج، آموزش و پژوهش در سطح مدیران، کارکنان و خانواده کارمندان این وزارتخانه به فعالیت می‌پردازد.

کانون‌های قرآن در شرکت‌ها و مراکز تابعه وزرات نیرو در زیر نظر شورای فرهنگی هر شرکت تشکیل می‌شود. این کانون‌ها تابع آئین‌نامه‌های ابلاغی مرکز قرآن وزارت نیرو هستند و براساس شرح وظایف مصوب شورای سیاستگذاری و برنامه‌ریزی قرآنی فعالیت می‌کنند.

دستورالعمل تقویت فعالیت‌های قرآنی وزارت نیرو و شرکت‌های زیر مجموعه

انتهای پیام
captcha