جهاد تبیین آزادگان چراغ راه نسل جدید است
کد خبر: 4078869
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰

جهاد تبیین آزادگان چراغ راه نسل جدید است

در بخشی از پیام اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس آمده است: «آزادگان در لحظه بازگشت به وطن نه تنها در انتهای یک مسیر چندین ساله از زخم و اسارت و شکنجه بودند بلکه خود را در ابتدای مسیر و مأموریت جدید می‌دیدند؛ مأموریت جهاد تبیین».

بازگشت آزادگانبه گزارش ایکنا از فارس، همزمان با فرا رسیدن 26 مردادماه، سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

«اسرا در چنگال دژخیمان خود سرود آزادی‌اند و احرار جهان آنان را زمزمه می‌کنند».   

امام خمینی (ره)

بسم الله الرحمن الرحیم

تاریخ معاصر ایران سال‌هاست روزی را تکریم می‌کند که پرستوهای بی‌همتای خویش را در آغوش گرفت، روزی آسمانی که پیروزی مقاومت، حریت و پایمردی برای جهانیان به تصویر کشیده شد۲۶ مردادماه سالروز بازگشت قهرمانانی است که هرگز روح بزرگ‌شان در بند دشمن گرفتار نشد، جوانمردانی که امام امت بی تاب دیدارشان بود و در نهایت خود سرود آزادی شدند و در گستره هستی طنین‌انداز شدند.

آزادگان به عنوان افتخار اسلام و الماس‌های گرانبهای میهن اسلامی در لحظه بازگشت به وطن نه تنها در انتهای یک مسیر چندین ساله از زخم و اسارت و شکنجه بودند بلکه خود را در ابتدای مسیر و مأموریت جدید می‌دیدند؛ مأموریت جهاد تبیین این افراد از آن‌چه بر سر سربازان خمینی(ره) گذشت، چراغ راهی برای نسل‌های جدید و گام دومی‌های انقلاب عزیزمان شد.

آزادگان حامل پیام خون شهیدان و پایمردی دلیر مردان دفاع مقدس هستند که می توانند بر تارک فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی این مرز و بوم همچون چراغ راه، همواره بدرخشند.

امروز ایران پرافتخار در خاورمیانه پرآشوب در سایه دلاورمردی اسوه‌های مقاومت و شجاعت دوران دفاع مقدس که با تأسی از سیره و مکتب اهل بیت(ع) در میان کینه‌توزی دشمنان، هستی خویش را برای حفظ کیان انقلاب اسلامی در طبق اخلاص نهادند، از امنیت و آرامش بی‌نظیری برخوردار است.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم آزاده، سالروز ورود آزاگان سرافزار به میهن اسلامی را به محضر مبارک مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای عزیز، آزادگان سلحشور و خانواده محترم آنان، کلیه ایثارگران انقلاب اسلامی و ملت قدرشناس ایران اسلامی تبریک عرض نموده، سلامتی و توفیقات آنان را از درگاه خداوند متعال خواستار است.

انتهای پیام
captcha