دولت سیزدهم «ما می‌توانیم » را به منصه ظهور رسانده است
کد خبر: 4078901
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۸
مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام:

دولت سیزدهم «ما می‌توانیم » را به منصه ظهور رسانده است

مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام با بیان‌اینکه دولت سیزدهم «ما می‌توانیم» را به منصه ظهور رسانده است، تصریح کرد: آمریکا رو به سقوط است و اقتصاد جهان با یک تحول اساسی رو به رو بوده و از غرب به شرق می‌رود.

قدیری ابیانه مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام

به گزارش ایکنا از گلستان، محمد حسن قدیری ابیانه، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام به مناسبت گرامیداشت هفته خبرنگار که امروز، ۲۶ مرداد در کانون فرهنگی طاها برگزار شد، گفت: امروزه یکی از وظایف خبرنگاران امیدآفرینی و تبیین مسائل اقتصادی کشور و بیان آن برای مردم است.

مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام با بیان‌اینکه چالش اقتصادی جامعه باید برای مردم تبیین شود، افزود: یکی از مسائلی که توسط رسانه‌های بیگانه در فضای مجازی انتشار داده می‌شود اغواگری و غیر جلوه دادن مسائل مالی و اقتصادی جامعه است، لذا رسالت خبرنگاران تبیین درست واقعیت برای عموم مردم می‌باشد.

قدیری ابیانه به ارزش پول ملی اشاره کرد و گفت: در ایران عده‌ای به بهانه تورم و پایین بودن ارزش پول تقاضای افزایش حقوق از دولت را دارند لذا باید دانست این به معنی چاپ پول بدون پشتیبانی است.

وی با بیان اینکه دولت رئیسی به دنبال چاپ پول بدون پشتیبانی نیست، افزود: در گذشته سن بازنشستگی ۵۶ سالگی بود ولی حالا سن بازنشستگی بیشتر شده و به نسبت هم کارایی بیشتر شده است لذا تمام صندوق‌های بازنشستگی ورشکسته هستند و باید سن بازنشستگی در ایران اصلاح شود.

قدیری ابیانه با بیان‌ اینکه سیاست خارجی و اقتصاد کشور را نباید به مذاکرات برجام گره بزنیم، گفت: دولت، برنامه توسعه اقتصادی دارد که به سرعت در حال پیشروی است.

مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام با بیان‌اینکه مذاکرات برجام به نتیجه نخواهد رسید، گفت: دولت قبلی هشت سال کشور را معطل برجام کرد و روزهای آخر می‌گفت اگر به من اجازه بدهند یک ساعته می‌توانم مشکل برجام را حل کنم.

قدیری ابیانه به سخنان رهبری که میفرماید: ایجاد تحریم با دشمن است اما خنثی کردن آن با ما است، اشاره کرد و گفت: دولت قبلی گفته بود که بدون FATF نمی‌توان حتی واکسن را وارد کرد اما در دولت سیزدهم دیدیم که حتی بدون FATF واکسن تولید کرد و در این راستا باعث کاهش ویروس کرونا و واکسیناسیون حداکثری شد.

مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام با بیان‌اینکه دولت قبلی دولت ما نمی‌توانیم و دولت فعلی دولت ما می‌توانیم بوده است، افزود: دولت سیزدهم دولت دشمن شناس بوده، لذا طی این سال‌ها می‌بینیم که اقتصاد آمریکا رو به سقوط است و اقتصاد جهان با یک تحول اساسی رو به رو بوده و از غرب به شرق می‌رود.

وی با بیان‌اینکه براساس پیش بینی سازمان‌های بین‌المللی وضعیت ایران رو به بهبود خواهد بود، تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به جنگ روسیه و اوکراین غرب به شدت به ایران نیاز دارد اما این قضیه نباید مانعی برای رفع مشکلات اقتصادی کشور ایجاد کند زیرا ممکن است

مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام گفت: تمام تلاش بخش‌های مختلف کشور باید مقابله با یاس‌آفرینی دشمن و ایجاد و تزریق امید در جامعه باشد، امیدآفرینی البته با سخن و بخشنامه ممکن نیست، بلکه باید در میدان عمل محقق ‌شود.

قدیری ابیانه تصریح کرد: انقلاب اسلامی در حوزه عملکردی دستاوردهای فراوانی داشته و اگر دشمنان قسم خورده انقلاب موانع بر سر راه ما ایجاد نمی‌کردند، این دستاوردها بسیار بیشتر بود.

 

انتهای پیام
captcha