حفظ قرآن سبب قوی شدن حافظه‌ام شد
کد خبر: 4079138
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۸

حفظ قرآن سبب قوی شدن حافظه‌ام شد

متسابق رشته حفظ کل قرآن کریم گفت: ممارست برای حفظ آیات قرآن کریم نه تنها مانعی در دیگر مسیرهای زندگی و تحصیل ایجاد نمی‌کند بلکه حداقل برای بنده سبب قوی شدن حافظه، پیشرفت و نمرات درخشان شد.

امیرحسین بیگدلی، متسابق ۱۸ ساله رشته حفظ کل قرآنبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از ستاد خبری مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن، امیرحسین بیگدلی، متسابق ۱۸ ساله رشته حفظ کل قرآن اظهار کرد: حفظ را از تابستان سال ۹۳ شروع کردم و سه سال به طول انجامید که پس از آن به تثبیت و مرور پرداختم.

وی گفت: سختی‌های مسیر حفظ قرآن کریم می‌تواند شامل ناامیدشدن و خسته‌شدن باشد که این موارد در راه هدف قرآنی بی‌معنا است و روی ما تأثیری ندارد.

متسابق رشته حفظ کل قرآن کریم تصریح کرد: فعالیت قرآنی و ممارست برای حفظ آیات قرآن کریم نه تنها مانعی در دیگر مسیرهای زندگی و تحصیل ایجاد نمی‌کند بلکه حداقل برای بنده سبب قوی شدن حافظه، پیشرفت و نمرات درخشان بوده که همه را از برکت قرآن کریم می‌دانم.

وی که برای اولین‌بار در این دوره از مسابقات حضور دارد بیان کرد: نحوه پرسش سوالات از سوی داورها بسیار فنی و از مواردی بود که در آن مشابهات قرآنی زیادی وجود داشت؛ از مزیت‌های دیگر حضور داورهای کشوری، در چهل و پنجمین دوره مسابقات است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha