معرفی هیئت داوران مرحله استانی مسابقات قرآن خوزستان
کد خبر: 4079251
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۴

معرفی هیئت داوران مرحله استانی مسابقات قرآن خوزستان

اسامی هیئت داوران مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف خوزستان از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه اعلام شد.

چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآنجلیل سرخی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان، در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان اظهار کرد: مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه هیئت داوران مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم خوزستان را معرفی کرد. 

وی ادامه داد: این افراد در طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن کریم شرکت کرده و حائز امتیاز لازم برای داوری در مرحله استانی مسابقات قرآن کریم شده‌اند. 

سرخی به معرفی داوران بخش آقایان پرداخت و گفت: محمدرضا ستوده‌نیا از اصفهان در رشته تجوید، صالح اطهری‌فرد در رشته لحن از استان البرز، معتز آقایی در رشته صحت حفظ از استان تهران، کریم پارچه‌باف دولتی در رشته وقف و ابتدا از تهران و محسن شیروانی در رشته صوت از خوزستان داوری بخش آقایان را بر عهده دارند. 

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف خوزستان بیان کرد: زهرا میرشفیعی از اصفهان در رشته وقف و ابتدا، زهرا بهاری در رشته صوت از تهران، سمانه کوچکی در رشته لحن از تهران، زهرا عساکره در رشته صحت حفظ از خوزستان و هاجر عزت‌پژوه در رشته تجوید از قم هیئت داوران بخش بانوان هستند. 

گفتنی است؛ مسابقات رشته‌های آوایی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم خوزستان دوشنبه ۷ شهریور و رشته‌های اذان، دعاخوانی و تواشیح سه‌شنبه ۸ شهریور در مجتمع امام رضا(ع) شهرک نفت اهواز برگزار خواهند شد. 

انتهای پیام
captcha