اعلام آخرین جزئیات مسابقات قرآن اوقاف خوزستان
کد خبر: 4080502
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۹

اعلام آخرین جزئیات مسابقات قرآن اوقاف خوزستان

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان آخرین تغییرات و جزئیات مرحله استانی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف خوزستان را اعلام کرد.

چهل‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن اوقافجلیل سرخی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان اظهار کرد: مرحله استانی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف خوزستان ساعت هشت روز دوشنبه، هفتم شهریورماه در مجتمع امام رضا(ع) شهرک نفت اهواز با برگزاری افتتاحیه مسابقات آغاز می‌شود. 

وی با بیان اینکه اندکی تغییرات در مسابقات قرآن اوقاف خوزستان ایجاد شده است، افزود: با دریافت مجوز از مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و خیریه به‌دلیل اینکه تعدادی از شرکت‌کنندگان در مرحله شهرستانی از اهواز موفق به کسب نمره لازم و حضور در مرحله استانی شدند، تعداد شرکت‌کنندگان حاضر در مرحله استانی در رشته‌های ترتیل و تحقیق افزایش یافت. بر این اساس راه‌یافتگان به مرحله استانی در رشته تحقیق به هشت نفر و در رشته ترتیل به هفت نفر افزایش یافتند. 

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان با بیان اینکه بر این اساس تعداد شرکت‌کنندگان در رشته‌های آوایی به بیش از 170 نفر افزایش یافت، گفت: همچنین در گروه داوری آقایان مسعود سیاح گرجی به جای محمدرضا ستوده‌نیا در رشته تجوید داوری خواهد کرد. 

سرخی زمان برگزاری مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات را ساعت 18 روز هفتم شهریورماه همراه با معرفی برگزیدگان و اهدای جوایز اعلام کرد.

انتهای پیام
captcha