نگاهی به فعالیت مؤسسه قرآن و عترت نور ظاهر یزد
کد خبر: 4080527
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰

نگاهی به فعالیت مؤسسه قرآن و عترت نور ظاهر یزد

موسسه فرهنگی قرآن و عترت نور ظاهر یزد نه تنها در برگزاری کلاس‌های آموزشی برای ارائه مفاهیم صحیفه سجادیه به زبان کودکانه فعالیت دارد، بلکه دوره‌های تربیت مربی صحیفه سجادیه را برگزار کرده و آموزش قرآن را به روشی نوین در پیش‌دبستانی تحت نظر این موسسه ارائه می‌دهد.

ثبت‌نام پیش‌دبستانی آوای قرآن یزد

اکرم شعبانی‌زاده، مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت نور ظاهر یزد در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به آغاز ثبت‌نام مهد و پیش‌دبستانی آوای قرآن ویژه دختران و پسران 3 تا 6 سال، برای سال تحصیلی 1401-1402 اظهار کرد: آموزش مفاهیم قرآن و صحیفه سجادیه به زبان کودکانه، آموزش مفاهیم ریاضی و علوم، آموزش سفال، نقاشی، کاردستی، حفظ موضوعی آیات و سوره‌های کوچک قرآن، آموزش چرتکه و آواشناسی از جمله واحدهای آموزشی این مهد و پیش‌دبستانی است.

موسس مهد و پیش‌دبستانی آوای قرآن با اشاره به اینکه از سال 1381 کار قرآنی و تدریس با کودکان (3 تا 6 سال) را پس از گذراندن دوره‌های تربیت مربی قرآن کودک نزد احمدرضا محسنی، مدرس حوزه کودک، آغاز کرده است، ادامه داد: سعی ما همواره بر این بوده است که روش نوین را در آموزش‌های قرآن به کودکان و اداره مؤسسه در پیش داشته باشیم تا خردسالان در کنار بازی و سرگرمی، با نشاط بیشتری آموزه‌های قرآنی را فرا بگیرند.

مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورظاهر یزد درباره دوره‌های مؤسسه گفت: چند سالی است که در مؤسسه دوره آشنایی با صحیفه سجادیه (به زبانه کودکانه) ویژه گروه سنی 3 تا 12 سال را برگزار می‌کنیم. این امر به منظور توجه به حدیث ثقلین پیامبر اکرم(ص) و همراهی دو ثقل گرانبها قرآن و عترت است.

وی ادامه داد: در این راستا نیز نخستین دوره تربیت مربی صحیفه سجادیه، کودک و دعا را با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان برگزار کردیم.

شعبانی‌زاده به سایر دوره‌های تابستانه مؤسسه نیز اشاره کرد و افزود: برگزاری دوره روخوانی قرآن و حفظ ویژه خردسالان ۳ تا ۶ سال، آموزش حفظ و روخوانی قرآن ویژه دختران ۸ تا ۱۲ به صورت رايگان و دوره آشنایی با مفاهیم صحیفه سجادیه ویژه گروه سنی ۳ تا ۱۲ سال از دیگر برنامه‌های تابستان امسال مؤسسه بود.

یادآور می‌شود، والدین علاقه‌مند به ثبت‌نام فرزندانشان می‌توانند با شماره‌ ۰۹۱۳۶۷۲۵۲۷۲ تماس بگیرند یا به این مرکز مهد و پیش‌دبستانی به نشانی یزد، فلکه سوم آزادشهر، خیابان موسی‌بن‌جعفر، نرسیده به چهارراه مهران مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha