اجرای طرح «حامیم» ویژه دانشجویان فعال فرهنگی اردبیل
کد خبر: 4080542
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷

اجرای طرح «حامیم» ویژه دانشجویان فعال فرهنگی اردبیل

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل گفت: طرح «حامیم» با هدف توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی استان اردبیل از ۷ تا ۲۱ شهریورماه جاری برگزار می‌شود.

نشست «حامیم»به گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام عبدالله حسنی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل، امروز، دوم شهریورماه در نشست خبری با خبرنگاران گفت: طرح «حامیم» با هدف توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی استان اردبیل از ۷ تا ۲۱ شهریورماه جاری با حضور ۲۵۰ نفر از دانشجویان در اردوگاه انصار الحسین(ع) سرعین برگزار می‌شود.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل تصریح کرد: این طرح پس از دیدار جمعی از دانشجویان با مقام معظم رهبری و توصیه معظم‌له برای تشکیل حلقه‌های میانی مورد توجه قرار گرفت و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برنامه‌ای در این خصوص تدوین کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: برگزاری برنامه‌های آموزشی و معرفتی و تشکیل نشست‌های معرفتی با حضور اساتید برجسته کشوری و مسئولان استانی و کارگاه‌های مهارتی از جمله این طرح اردویی برای شناسایی استعداد‌های دانشجویی است.

وی بیان کرد: این طرح برای دانشجویان آقا و بانو پیش‌بینی شده و از مهمترین اهداف آن شناسایی دانشجویان با بنیه‌های اعتقادی و فکری، امیدآفرینی و روحیه نشاط در بین دانشجویان برای فعالیت‌های جمعی و تقویت انگیزه بین دانشجویان برای فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است.

حجت‌الاسلام حسنی در بخش دیگر سخنان خود اظهار کرد: برگزاری اولین همایش ملی «ایثار، مقاومت، جهاد و شهادت» ویژه ۳۴۰۰ شهید استان در ۳۰ شهریورماه از دیگر برنامه‌های نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان افزود: این همایش مقدمه کنگره بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان بوده و با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح می‌شود.

وی اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانند تا ۲۰ شهریورماه نسبت به ارسال مقالات خود به دبیرخانه همایش اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha