دوره تشکیلاتی دانشجویی «حامیم» در خراسان‌جنوبی آغاز شد
کد خبر: 4081065
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱

دوره تشکیلاتی دانشجویی «حامیم» در خراسان‌جنوبی آغاز شد

دوره تشکیلاتی دانشجویی «حامیم» با هدف توانمندسازی فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دانشجویان دانشگاه‌های خراسان‌جنوبی با حضور دانشجویان دانشگاه‌های سراسر استان در دانشگاه بیرجند آغاز شد.

حجت الاسلام محمدعلی جعفری، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بیرجندبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام محمدعلی جعفری، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بیرجند، امروز، پنجم شهریورماه در مراسم افتتاحیه این طرح دانشجویی گفت: مدت دو سال است که روند آموزشی در بیشتر دانشگاه‌ها به‌صورت غیر حضوری بود و در این شرایط دانشجویان به اقدامات فوق برنامه دسترسی نداشتند و در این راستا طرح حامیم این خلأ را پر می‌کند که دانشجویان خواهند توانست.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بیرجند ادامه داد: هدف از طرح حامیم حرکت کردن در راستای فعال‌سازی حلقه‌های میانی است، چراکه فعال شدن این موارد، واسطه خوبی بین حاکمیت و مردم در راستای جهاد تبیین است.

جعفری با اشاره به ساماندهی دانشجویان فرهنگی، یادآور شد: لازم است دانشجویان از این فرصت و دوره تشکیلاتی به‌خوبی در راستای تقویت علمی و معنوی خود بهره گیرند تا بتوانیم محیط دانشگاه را از این حیث تقویت کنیم.

انتهای پیام
captcha