طرح تابستانه «حفظ رضوان» پایان یافت + فیلم
کد خبر: 4081116
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۹

طرح تابستانه «حفظ رضوان» پایان یافت + فیلم

طرح تابستانه «حفظ رضوان» مؤسسه نورالمهدی منطقه توکهور هشت‌بندی شهرستان میناب پایان یافت.

طرح قرآنی «حفظ رضوان»به گزارش ایکنا، طرح قرآنی «حفظ رضوان» مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالمهدی در منطقه توکهور هشت‌بندی شهرستان میناب پایان یافت.

این طرح پس از وقفه دوساله در ایام کرونا، امسال دوباره از سرگرفته شد. محوریت این طرح حفظ شبانه‌روزی یک تا دو جزء مصحف شریف طی40 روز از ایام تابستان ویژه گروه سنی ۱۴ تا ۲۰ سال همراه با برنامه‌ها و مسابقات جذاب فرهنگی، ورزشی و برگزاری اردوهای زیارتی و تفریحی است.

بنابر گفته حجت‌الاسلام والمسلمین مفید سهرابی، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالمهدی «این طرح با هدف گسترش فرهنگ قرآنی در منطقه و تربیت نیروهای متخصص قرآنی همراه با برگزاری کلاس آموزشی حفظ تخصصی، دوره آشنایی با ترجمه و تفسیر و کلاس‌های روانخوانی و تجوید، برگزار و طی مراسمی از آنها تجلیل شد».

همچنین در خبر دیگری از این مؤسسه آمده است؛ همایش تجلیل از مربیان و فعالان قرآنی توکهور هشت‌بندی با حضور حجت‌الاسلام حسین جهانگیری، امام‌جمعه توکهور هشت‌بندی، اسمعیل جهانگیری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان و مصطفی کریمی‌زاده، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میناب، سوم شهریورماه برگزار شد.

طی این مراسم اسماعیل جهانگیری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: خدمت به قرآن، سعادتی است که شاید نصیب کمتر فرد و افرادی شود، لذا فعالان و مربیان این منطقه با همکاری امام جمعه، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالمهدی(عج) و مسئولان منطقه با تمام توان در خدمت اهداف این کتاب الهی آن هستند.

یادآور می‌شود، تربیت حدود ۵۰۰ قرآن‌آموز با حضور ۲۰ مربی در منطقه توکهور هشت‌بندی بخشی از گزارش عملکرد فعالیت‌های مؤسسه است. همچنین شعبه دوم موسسه در روستای امیرآباد هشت‌بندی، با گذشت حدود شش‌ماه از افتتاح، نخستین شعبه در توکهور هشت‌بندی بوده است.

سمیرا انصاری

انتهای پیام
captcha