برگزاری دوره توانمندسازی مدیران و مربیان قرآن در قم
کد خبر: 4081287
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰

برگزاری دوره توانمندسازی مدیران و مربیان قرآن در قم

مدیر عامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت قم از برگزاری دوره توانمندسازی مدیران و مربیان قرآن کریم در این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین قادر امینی، مدیر عامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان قمحجت‌الاسلام والمسلمین قادر امینی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان قم در گفت‌وگو با ایکنا از قم، از برگزاری دوره توانمندسازی مدیران و مربیان قرآن کریم در این استان خبر داد و گفت: این دوره پیش‌نیاز مربیان و مدیران طرح اتقان آموزش و پرورش است و قصد داریم تا با مشارکت نهادهای قرآنی استان قم، این دوره را با هدف توانمندسازی هرچه بیشتر مدیران و مربیان مؤسسات قرآنی برگزار کنیم و از این طریق به ارتقای دانش مدیریت و معارف قرآنی بپردازیم. 

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان قم افزود: برگزاری دوره‌هایی از این دست برای توانمندسازی مدیران مؤسسات قرآنی و پیگیری اهداف اتحادیه و تعمیق و توسعه فعالیت‌های قرآنی استان در آینده نزدیک، تأثیر بسزایی دارد.

وی با توجه به دروس آموزشی این دوره اظهار کرد: این دوره آموزشی شامل آموزش روش‌های نوین حفظ قرآن کریم، آموزش فنون کلاس‌داری معارفی قرآنی، آموزش مدل‌های مدیریت قرآنی، آموزش تکالیف قانونی مورد نیاز مؤسسات و آموزش تربیت قرآن‌آموز در فضای مجازی است؛ همچنین کلیات طرح اتقان آموزش و پرورش در دوره بیان می‌شود.

امینی با اشاره به مزایای این دوره افزود: اعطای گواهینامه پایان دوره به مدیران و مربیان قرآن کریم، به‌کارگیری مربیان و مؤسسات در اجرای طرح اتقان آموزش و پرورش، اهدای جوایز به نفرات برتر دوره، معرفی فارغ‌التحصیلان به نهادهای آموزشی حمایتی و بهره‌مندی از اساتید برجسته از جمله مزایای دوره مذکور است.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان قم با تأکید بر اینکه اولویت با کسانی است که زودتر برای ثبت‌نام اقدام کنند، یادآور شد: مدیران مؤسسات قرآنی، مدیران خانه‌های قرآنی، اعضای هیئت مدیره مؤسسات قرآنی، مربیان توانمند قرآن کریم و مدیران و مربیان طرح اتقان می‌توانند با ارسال عبارت «توانمندسازی» به ایتا یا واتساپ به شماره 09198860016 ثبت‌نام کنند.

یادآور می‌شود، زمان ثبت‌نام تا 17 شهریورماه و زمان برگزاری این دوره مهرماه اعلام شده است.

انتهای پیام
captcha