حافظه روشندلان در خدمت قرآن
کد خبر: 4082301
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹

حافظه روشندلان در خدمت قرآن

قاسمعلی تموزی، شرکت‌کننده روشندل در مسابقات سراسری قرآن کریم با وجود معلولیتی که دارد، حافظه خود را در خدمت قرآن به‌کار گرفته است.

قرآن به خط بریل

قاسمعلی تموزی، اهل شهرستان شهرضا، از شرکت‌کنندگان روشندل در مرحله استانی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم است که در رشته حفظ 10 جزء شرکت کرده و حافظ 16 جزء قرآن است. وی درباره کیفیت و سطح مسابقات به خبرنگار ایکنا در اصفهان گفت: برای هفتمین بار است که در این رقابت‌ها شرکت می‌کنم، مسابقات هر سال به نحو احسن برگزار می‌شود و با هیچ مشکلی در حین اجرا مواجه نشده‌ایم.

وی افزود: برخی به من می‌گویند شرکت در مسابقات قرآن، چه فایده‌ای برایت دارد، ولی من به حرف آنها اهمیت نمی‌دهم و در مسابقات شرکت می‌کنم. انس با قرآن علاوه بر اینکه در افزایش رزق و روزی مؤثر بوده، بسیاری از گرفتاری‌ها و مصیبت‌ها را از من دور ساخته است.

این شرکت‌کننده روشندل با بیان اینکه تاکنون موفق به کسب رتبه در مسابقات نشده‌ام، گفت: روشندلان قبلاً برای فعالیت در زمینه حفظ قرآن با مشکل نبود منابع به‌روز به خط بریل مواجه بودند، ولی با وجود محدودیت‌های مالی، این مشکل اکنون به همت مؤسسه قرآن و عترت روشندلان اصفهان برطرف شده است.

وی تصریح کرد: با وجود معلولیتی که دچار آن هستم، خداوند به من حافظه‌ای عطا کرده تا بتوانم در خدمت قرآن باشم و از مسئولان درخواست می‌کنم به فکر ما معلولان هم باشند.

انتهای پیام
captcha