اجرای طرح «حامیم» با حضور ۳۰۰ دانشجو فعال در گلستان
کد خبر: 4082327
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۷

اجرای طرح «حامیم» با حضور ۳۰۰ دانشجو فعال در گلستان

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد گلستان از اجرای طرح «حامیم» با شرکت ۳۰۰ دانشجو فعال در گلستان خبر داد.

حجت الاسلام ذوالفقاری دبیر اجرایی طرح حامیم دوره توانمندسازی دانشجویان در گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام محمد ذوالفقاری،مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد گلستان امروز، ۹ شهریور در نشست خبری که در سالن اندیشه دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار شد، گفت: دانشجویان همیشه در انجمن‌های دانشجویی و بسیج حضور فعالانه داشتند و دشمنان همیشه درصدد بودند تا روحیه انقلابی دانشجویان را تضعیف کنند، لذا فلسفه طرح «حامیم» در بحث استمرار و استقلال دانشجویان متدین انقلابی پیشگام بوده است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد گلستان با اشاره به اینکه دانشجویان حلقه‌های میانی بین حاکمیت و مردم هستند، تصریح کرد: در دوران کرونا آسیب‌های جدی از ناحیه فضای مجازی ایجاد شد و به واسطه آن فعالیت میدانی و سیاسی دانشجویان کمرنگ شد اما طرح موسوم به حامیم به عنوان حلقه‌های واسط بین دانشجویان و بدنه دولت می‌تواند در شکوفایی نظام و پیش بردن اهداف انقلاب راه‌گشا باشد.

حجت‌الاسلام ذوالفقاری هدف از برگزاری این طرح را توانمندسازی دانشجویان کنشگر و فعال در جهت معرفت افزایی و حضور میدانی دانشجو در دانشگاه دانست و گفت: این طرح در سطح ملی با حضور هزار و ۵۰۰ دانشجو و در گلستان با حضور ۳۰۰ دانشجو از دانشگاه‌های مختلف استان و مراکز غیردولتی برگزار می‌شود.

وی به دانشجویان منتخب برای طرح «حامیم» اشاره کرد و گفت: این طرح متشکل از دانشجویان انقلابی، کنشگران و فعالان فرهنگی، سیاسی، مذهبی و فکری در دانشگاه‌ها هستند که توسط دبیر استانی در سطح استان انتخاب می‌شوند.

دبیر اجرایی طرح «حامیم» (دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی) گلستان گفت: این طرح از ۱۲ تا ۱۸ شهریور ماه در ۲ بخش برادران و خواهران دانشجوی مقطع کارشناسی برگزار خواهد شد که کلاس‌های خواهران در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و کلاس‌های برادران در دانشگاه علوم پزشکی دایر خواهد شد.

حجت‌الاسلام ذوالفقاری همچنین از اجرای متمرکز این طرح در قالب شبکه‌های مجازی خبر داد و گفت: درصدد هستیم این طرح به صورت شبکه‌سازی و متناوب در فصول مختلف برگزار شده تا زمینه‌ای برای تقویت و ارتقا توانمندی دانشجویان فراهم شود.

 

 

انتهای پیام
captcha