دست دلال‌ها را از بازار کوتاه کنید
کد خبر: 4082623
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵
آیت‌الله مکارم شیرازی:

دست دلال‌ها را از بازار کوتاه کنید

یکی از مراجع معظم تقلید در قم در دیدار وزیر صمت، با اشاره به اهمیت ماموریت این وزارتخانه، بر جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت‌ها و کوتاه کردن دست دلال‌ها از بازار تاکید کردند.

آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی، از مراجع معظم تقلید شیعه

به گزارش خبرنگار ایکنا، آیت‌الله العظمی ناصر مکارم شیرازی، از مراجع معظم تقلید، صبح امروز جمعه ۱۱ شهریور در دیدار سید رضا فاطمی امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اقدامات موثر وزارت صمت در کاهش قیمت و افزایش تولید بر جلوگیری از رانت خواری، قاچاق کالا، واسطه‌گری دلال‌ها و افزایش لحظه‌به‌لحظه قیمت‌ها تاکید کرد.

این مرجع معظم تقلید وجود دلال‌ها و واسطه‌ها را از مهمترین عوامل افزایش قیمت‌ها دانست و گفت: وزارت صمت باید با ایجاد زیرساخت‌ها ضمن مهار گرانی و تورم، دست واسطه‌ها را از بازار قطع و برای از بین بردن فساد و رانت تلاش کند.

معظم‌له ادامه داد: وزارت صمت باید اقدامات امید بخش در حوزه تولید و بازار را برای مردم بازگو کند تا ضمن دعوت از مردم برای همکاری در جلوگیری از مفاسد اقتصادی، روح امید به آینده در کشور زنده شود.

آیت‌الله مکارم شیرازی افزود: یکی از مشکلاتی که در حوزه تولید وجود دارد همکاری نکردن بانک‌ها در ارائه تسهیلات است و متاسفانه بانک‌ها توجهی به درخواست‌های تولیدکنندگان ندارند.

انتهای پیام
captcha