پویش مردمی با قرآن با عترت حسین(ع) برگزار شد + عکس
کد خبر: 4083548
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸

پویش مردمی با قرآن با عترت حسین(ع) برگزار شد + عکس

پویش مردمی با قرآن با عترت حسین(ع) از سوی مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت اظهرالجمیل در ماه محرم برگزار شد.

محفل انس با قرآن به گزارش ایکنا، با آغاز ماه عزای سید و سالار شهیدان، پویش مردمی با هشتگ با قرآن با عترت حسین(ع) به صورت قرائت روزانه یک صفحه از قرآن به نیت سلامتی امام زمان‌(عج) و هدیه به روح مطهر سرور و سالار شهیدان و یاران باوفایش از سوی مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت اظهرالجمیل برگزار شد. این پویش ویژه شهر مشهد و در فضای مجازی برگزار شد و با استقبال خوبی روبه‌رو شد.

از دیگر فعالیت‌های این مؤسسه می‌توان به برگزاری بیش از سی محفل انس با قرآن، آموزش روخوانی و روان‌خوانی، کلاس‌های تخصصی قرائت، کارگاه مفاهیم قرآن، برگزاری کلاس‌های حفظ یک جزء، برنامه‌ریزی کارگاه‌های آموزشی در تمامی رشته‌های قرآنی ویژه مددجویان مراکز ترک اعتیاد و تجلیل از قاریان نوجوان اشاره کرد. 

سروش عظیمی، مسئول مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت اظهرالجمیل، مدیریت هیئت قرآنی منتظران المهدی(عج) را نیز برعهده دارد. برنامه‌های این هیئت قرآنی شامل برگزاری مراسم مذهبی در نقاط محروم مشهد از جمله حاشیه شهر، فرهنگ‌سازی مؤثر تلاوت قرآن برای بیش از ۱۰۰ هیئت مذهبی در مشهد، رونق دادن بعضی از مراسم مذهبی با بهره‌گیری از آداب و مفاهیم قرآن، راه‌اندازی هیئت حضرت علی اصغر(ع) ویژه مددجویان مراکز ترک اعتیاد در مشهد، گرامیداشت و ترویج آئین مراسم تعزیه‌خوانی در حاشیه شهر، تجلیل از پیرغلامان ابا‌عبدالله‌الحسین(ع) و آموزش کلاس‌های تخصصی مداحی است.

یادآور می‌شود، خیرین به منظور مشارکت در اطعام مراسم قرآنی این مؤسسه می‌توانند با شماره 09364649595 تماس بگیرند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha