تولید محتوای ویژه اربعین به 4 زبان زنده دنیا
کد خبر: 4084690
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰

تولید محتوای ویژه اربعین به 4 زبان زنده دنیا

اداره امور بین‌الملل حرم مطهر بانوی کرامت به مناسبت فرارسیدن ایام اربعین حسینی با تولید نماهنگ چهار زبانه ویژه اربعین، استوری موشن، عکس نوشت، کلیپ و پست‌های محتوایی به زبان‌های عربی، اردو و انگلیسی به استقبال اربعین می‌رود.

تولید نماهنگ ویژه اربعین به 4 زبان زنده دنیابه گزارش ایکنا از قم، اداره امور بین الملل حرم مطهر بانوی کرامت به مناسبت فرارسیدن ایام اربعین حسینی نماهنگ چهار زبانه ویژه اربعین را با به تصویر کشیدن خدمات موکب حرم مطهر حضرت معصومه(س) به زبان‌های عربی، اردو، انگلیسی و فارسی برای انتشار در فضای مجازی تولید کرده است.

همچنین ۴۰ استوری روز شمار اربعین به زبان عربی در اداره امور بین‌الملل حرم مطهر بانوی کرامت تولید شده است که از ۱۱ محرم تا اربعین منازل کاروان اسرا را توضیح می‌دهد و در صفحه عرب زبان این آستان مقدس منتشر می‌شود.

علاوه بر موارد ذکر شده ۵ کلیپ ویژه اربعین به زبان اردو در حال تولید است که در صفحات اردو زبان این آستان مقدس منتشر خواهد شد. همچنین روزانه پست‌های محتوایی، استوری موشن و عکس نوشت به زبان های عربی، اردو و انگلیسی در فضای مجازی بین‌المللی این آستان مقدس منتشر می‌شود که تمامی این تولیدات توسط خادمان بخش بین‌الملل آستان مقدس بانوی کرامت که اکثرا از طلاب غیر ایرانی جامعه المصطفی العالمیه هستند تولید می‌شود.

انتهای پیام
captcha