اختتامیه مسابقات قرآن اوقاف خوزستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4085201
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷
بعد از اربعین حسینی

اختتامیه مسابقات قرآن اوقاف خوزستان برگزار می‌شود

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه خوزستان از برگزاری اختتامیه مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف خوزستان بعد از اربعین حسینی خبر داد.

مسابقات قرآن اوقاف خوزستانحجت‌الاسلام مرتضی خاکباز، مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه خوزستان، در گفت‌وگو با ایکنا، درباره برگزاری اختتامیه مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن خوزستان گفت: جامعه قرآنی خوزستان یک جامعه پیش‌رو و فعال است و در رشته‌های مختلف جزو رتبه‌های پیش‌تاز در کشور است.

وی افزود: این امر باعث شده است مسابقات قرآن هر سال به شکل مطلوبی برگزار شود. در استان خوزستان مرحله شهرستانی به پایان رسید و مرحله استانی نیز در اوایل شهریور برگزار شد. تصمیم بر این بود که مراسم اختتامیه در همان روزها برگزار شود، اما آمادگی برگزاری این مراسم از سوی داوران و متسابقان وجود نداشت و از طرفی با ایام اربعین مواجه شدیم، بعد از اربعین مراسم اختتامیه برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: امسال خوزستان در دی‌ماه میزبان بزرگترین رویداد قرآنی کشور است و برگزیدگان قرآنی از سراسر کشور برای رقابت در استان حضور می‌یابند. نیاز است که در زمان مناسب اصحاب رسانه برای همکاری در این زمینه دعوت شوند.

انتهای پیام
captcha