دست رد قضات الجزایر به دعوت رژیم صهیونیستی
کد خبر: 4086241
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲

دست رد قضات الجزایر به دعوت رژیم صهیونیستی

اتحادیه قضات الجزایر با رد دعوت رژیم صهیونیستی از این اتحادیه به حضور در نشست اتحادیه بین‌المللی قضات، برگزاری این نشست در تل‌آویو را تحریم کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از فلسطین آنلاین، اتحادیه قضات الجزایر در پاسخ به دعوت رسمی از این اتحادیه برای شرکت در نشست بین‌المللی قضات اعلام کرد: با توجه به برگزاری این نشست در تل‌آویو و در راستای مخالفت الجزایر با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در این نشست شرکت نکرده و آن را تحریم می‌کند.

این اتحادیه با انتشار بیانیه‌ای که در صفحه رسمی آن در فیس‌بوک انتشار یافته است، تصریح کرد: به دنبال دعوت اتحادیه بین‌المللی قضات از اتحادیه قضات الجزایر برای تعیین نمایندگان خود به منظور شرکت در نشست سالانه‌ای که در تل‌آویو برگزار می‌شود، این اتحادیه به‌طور رسمی در پاسخ به این دعوت اعلام کرد: «ما این نشست را تحریم می‌کنیم و تحریم در راستای مواضع دولت و ملت الجزایر در قبال مسئله فلسطین و همبستگی ما با مردم مظلوم این کشور است.»

اتحادیه قضات، سازمانی مستقل و تنها نماینده قضات در الجزایر است. الجزایر بارها تأکید کرده است: پیش از پایان دادن به اشغالگری سرزمین‌های اشغالی و ایجاد یک کشور فلسطینی به پایتختی قدس شریف، روابط خود با رژیم صهیونیستی را عادی‌سازی نخواهد کرد.

میدان‌های ورزشی مختلف نیز بارها شاید خودداری ورزشکاران الجزایری از مواجهه با ورزشکاران رژیم صهیونیستی بوده؛ اقدامی که با استقبال گسترده مردم الجزایر روبه‌رو شده است.

انتهای پیام
captcha