یادواره شهدای سرفاریاب برگزار شد
کد خبر: 4088109
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴

یادواره شهدای سرفاریاب برگزار شد

یادواره ۷۲ شهید بخش سرفاریاب امروز، چهارم مهرماه در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهر سرفاریاب برگزار شد.

یادواره شهدا

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام محمد زارعی‌پور، امام‌جمعه سرفاریاب امروز، چهارم مهرماه در جریان یادواره شهدای این بخش، اظهار کرد: عمل به وصایا و حرکت در مسیر و اهداف شهدا موجب شادی روح آنها و عاقبت بخیری عموم مردم است، مطالعه آثار دفاع مقدس و وصیت‌نامه شهیدان بهترین و مناسب‌ترین روش برای مانوس شدن و ادای دین به شهدای و رزمندگان دفاع مقدس است.

وی افزود: ما هرچه امروز از استقلال، امنیت و اقتدار داریم از جانفشانی و مقاومت آنان در طول هشت سال دوران دفاع مقدس است.

همچنین، رفعتی، سرپرست حوزه مقاومت حوزه ابوالفضل(ع) سرفاریاب نیز هدف از برگزاری چنین یادواره‌هایی را زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهدای ۸ سال دفاع مقدس و تکریم فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج روحیه ایثار و فداکاری در جامعه عنوان کرد.

وی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۷ یادواره شامل ۴ یادواره شهدای پایگاهی، ۲ یادواره شهدای آبروی محله و یک یادواره شهدای حوزه برای گرامیداشت یاد و نام شهدا در بخش سرفاریاب برگزار شده است و امیدواریم تا پایان سال نیز برگزاری این یادواره‌ها ادامه یابد.

یادآور می‌شود، نواختن سرود انقلاب، دکلمه‌خوانی یکی از اعضا خانواد‌ه شهدا، روایتگری یکی از جانبازان ۸ سال دفاع مقدس، شعرخوانی در وصف شهدا، مداحی و سینه‌زنی از دیگر برنامه‌های این مراسم معنوی بود.

انتهای پیام
captcha