لازمه مدیریت فضای مجازی تقویت پیام‌رسان‌های داخلی است
کد خبر: 4088718
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۷

لازمه مدیریت فضای مجازی تقویت پیام‌رسان‌های داخلی است

مدیر مؤسسه جهاد تبیین و سواد رسانه‌ای لرستان لازمه مدیریت فضای مجازی را تقویت پیام‌ رسان‌های داخلی دانست و گفت: برنامه‌ریزی دشمن، تجزیه و تضعیف کشورهای مسلمان است.

امیر علی‌حیدر امیری، مدیر موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه‌ای لرستان،به گزارش ایکنا از لرستان، امیر علی‌حیدر امیری، مدیر مؤسسه جهاد تبیین و سواد رسانه‌ای لرستان، شامگاه پنج‌شنبه، هفتم مهرماه در نشست فصلی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی لرستان که با حضور پرویز سروری، نائب‌رئیس شورای ائتلاف کشور در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی لرستان برگزار شد، اظهار کرد: مراسم پیاده‌روی اربعین با وجود اینکه بزرگ‌ترین اجتماع جهان است از طرف رسانه‌های معاند سانسور شد.

وی با اشاره به اینکه در سفر رئیس‌جمهور به نیویورک، ایشان و وزیر خارجه دیدارهای خوبی با رؤسای جمهور کشورهای مختلف از جمله فرانسه داشتند، ادامه داد: فرانسه همواره در مذاکرات نقش مهمی دارد کما اینکه مکرون(رئیس‌جمهور فرانسه) در مقابل رئیس‌جمهور ایران تمکین کرد.

امیری با اشاره به بلند کردن تمثال شهید سلیمانی توسط رئیس‌جمهور در سازمان ملل، گفت: این امر نشان داد که شهید سلیمانی از خود سلیمانی برای غرب خطرناک‌تر است.

مدیر مؤسسه جهاد تبیین و سواد رسانه‌ای لرستان با تأکید بر اینکه در قضیه اغتشاشات اخیر دشمن به‌دنبال بهانه بود تا آنان اهداف تجزیه‌طلبانه خود را دنبال کنند، ادامه داد: جریان‌های معاند یک اتاق فکر واحد دارند و به‌دنبال تجزیه کشورهای مسلمان و تضعیف این کشورها هستند.

وی با اشاره به اینکه در جهاد تبیین باید قوی عمل کنیم چراکه نسل امروز نسل واتساب و اینستاگرام و بازی‌های رایانه‌ای است، اظهار کرد: اگر درست روایت نکنیم دشمن آن‌طور که می‌خواهد روایت می‌کند.

امیری با بیان اینکه در حوزه جهاد تبیین روبنایی عمل شده است بلکه باید زیربنایی انجام می‌شد، گفت: مزایای طرح صیانت برای مردم به خوبی تبیین نشد کمااینکه در طرح صیانت، اینترنت ملی این امکان وجود دارد. در بسیاری از کشورها فضای مجازی در اختیار ارتش آن کشور است؛ سرور پیام رسان‌های خارجی اطلاعات ما را به کشورهای معاند می‌فروشد.

مدیر مؤسسه جهاد تبیین و سواد رسانه‌ای لرستان با تأکید بر اینکه ما به‌جای پیام‌رسان‌های خارجی روبیکا، ایتا و سروش را داریم، گفت: وقایع اخیر تقابل بین فضای مجازی و فضای حقیقی و تقابل عقل و احساس بود.

وی با اشاره به اینکه اقتدار کشور، نیروهای مسلح ما هستند، تصریح کرد: بدحجابی جرم و مصوبه مجلس است و از هر صد نفر در گشت ارشاد ۹۸ درصد معذرت‌خواهی می‌کنند و حجاب را رعایت می‌کنند و 2 درصد نیز در یک دوره یک ساعت آموزشی شرکت می‌کنند و در وقایع اخیر گشت ارشاد تخلف نکرده است.

امیری با بیان اینکه در جریان اخیر سلبریتی‌ها گول دشمنان را خورده‌اند اظهار کرد: باید گفتمان جهاد تبیین راه‌اندازی شود، سینمای ما باید انقلابی شود البته کارهای خوب سینماگران انقلابی را نباید فراموش کرد.

مدیر مؤسسه جهاد تبیین و سواد رسانه‌ای لرستان با اشاره به اینکه فضای مجازی داخلی و پلتفرم‌های داخلی را تقویت، سرعت آپلود، دانلود و گرافیک پلتفرم‌های داخلی مورد توجه قرار گیرد، گفت: دشمن بداند اگر ناامنی ایجاد کند خودش هم ناامن خواهد بود.

انتهای پیام
captcha