افزایش بازدارندگی؛ بهترین راه مقابله جمهوری اسلامی با دشمنی‌ها
کد خبر: 4088724
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۶
امام‌جمعه کرمان بیان کرد:

افزایش بازدارندگی؛ بهترین راه مقابله جمهوری اسلامی با دشمنی‌ها

امام‌جمعه کرمان گفت: جمهوری اسلامی در برابر اتفاق‌هایی که از سمت دشمنان رخ می‌افتد راه‌هایی برای مقابله در پیش دارد و مناسب‌ترین و بهترین راه، جدی گرفتن بازدارندگی است.

دیدار امام جمعه کرمان و رئیس سازمان انرژی اتمی

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمان شامگاه ۷ مهر ماه در دیدار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی کشور ضمن ابراز امیدواری بر اینکه تاثیر مثبت اقدامات را به زودی شاهد باشیم، گفت: جمهوری اسلامی با دشمنی‌هایی که علیه‌اش اتفاق می‌افتد راه‌هایی برای مقابله در پیش دارد و مناسب‌ترین و بهترین راه،  بازدارندگی است.

وی تصریح کرد: بازدارندگی وقتی درست اتفاق بیفتد سایه جنگ هم از بین می‌رود و این بازدارندگی را باید در ابعاد مختلف پیگیری کنیم که یکی جنگ، اقتصاد، پیشرفت در حوزه‌های مختلف، هسته‌ای و... است.

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی در ادامه با اشاره به اینکه در استان کرمان یک نکته مثبت و یک نکته منفی وجود دارد، افزود: نکته مثبت این است که بخش قابل توجهی از اشتغال استان را کشاورزی و بخشی را هم معادن به خود اختصاص می‌دهد و سازمان انرژی اتمی در هر دو حرف برای گفتن دارد.

امام جمعه کرمان ادامه داد: نکته منفی این است که در بخش کشاورزی بهره‌وری ما بالا نیست به طور مثال در یک هکتار پسته چقدر برداشت می‌کنیم و دنیا چه مقدار؟ لذا دو بحث افزایش و ماندگاری محصول مهم است؛ زیرا خداوند هر چیزی را که خلق کرده راه‌های افزایش و ماندگاری محصول را در آن گذاشته است.

وی با تاکید بر اینکه هر محصولی را می‌توان با علم ماندگار کرد؛ در خطاب به رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: در این سفر دو خدمت بزرگ می‌توانید بکنید؛ هم محصولات کشاورزی افزایش یابد و هم حفظ شود زیرا در هر دو بخش، بخش قابل توجهی از درآمد کشاورز از بین می‌رود.

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه سازمان انرژی اتمی پهنه‌های معدنی متعددی در استان کرمان دارد که باید برای آن فکری بشود و بخش خصوصی وارد شده و با نظارت سازمان کار و بخشی از مسئله اشتغال را حل کند؛ بر سرمایه‌گذاری جدید در این باره تاکید و بیان کرد: سازمان انرژی اتمی مجموعه‌ای حساس و محل خدمت برای نظام اسلامی است.

انتهای پیام
captcha