ملت ایران با علم و آگاهی پای انقلاب اسلامی ایستاده است
کد خبر: 4088736
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸

ملت ایران با علم و آگاهی پای انقلاب اسلامی ایستاده است

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما چهل سال است که در برابر استکبار جهانی ایستاده‌ایم گفت: ملت آزاد ایران با علم و آگاهی و با وجود مشکلات، پای انقلاب ایستاده است و تجاوز را نمی‌پذیرد و از ملت‌های مظلوم دیگر نیز دفاع می‌کند.

سردار حسینی دقیقی

به گزارش ایکنا از زنجان، سردار سرتیپ حسین دقیقی، مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شامگاه، ۷ مهرماه در همایش بزرگ حماسه‌سازان ابهر، با بیان اینکه مردم زنجان در تمام دوران تکلیف و دِین خود را نسبت به اسلام و انقلاب ادا کرده‌اند، اظهار کرد: تجلیل از شهدا و یاد شهدا بسیار مهم است، زیرا ملتی که از شهیدان و بزرگانش قدردانی نکند، لیاقت استقلال و آزادی را ندارد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در هفته دفاع‌مقدس و در ملاقات با فرماندهان، افزود: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، عنصر اصلی موفقیت ما در جنگ شامل قدرت جوشان انقلاب، رهبری امام و خصوصیات فاخر ملت ایران است.

این مسئول با اشاره به دو قطبی شدن برای پذیرش قطعنامه ۵۹۸ برای آتش‌بس، یادآور شد: در حال حاضر نیز در کشورمان در برخی از مسائل با دو قطبی‌هایی مواجه هستیم.

وی با اشاره به شرایط امام راحل برای پذیرش آتش‌بس، ادامه داد: امام برای پذیرش این آتش‌بس شرایطی تعیین کردند که این شرایط شامل عقب‌نشینی به مرزهای بین‌المللی، تعیین متجاوز، پرداخت غرامت و آزادی اسرا بود و این قطعنامه نیز به گونه‌ای تعریف شد که ایران آتش‌بس را که بر مبنای شرایط امام راحل تعریف شده بود بپذیرد.

این مسئول با یادآوری اینکه از خصوصیات فاخر ملت ایران این است که زیر بار ظلم نمی‌رود، تصریح کرد: ملت ایران ملتی آزاده است که تجاوز را نمی‌پذیرد و از ملت‌های مظلوم دیگر نیز دفاع می‌کند.

وی با بیان اینکه ما چهل سال است که در برابر استکبار جهانی ایستاده‌ایم و ملت ایران با علم و آگاهی و با وجود مشکلات، پای انقلاب ایستاده است، تأکید کرد: با توجه به همین موضوع دشمنان ما به‌ویژه اسرائیل که از مقابله با ما عاجز است، برای انتقام گرفتن در تلاش برای کشاندن جوانان به خیابان‌ها است اما ایران مانند کوه دماوند است و اگر کسانی یک سنگ به سمت آن پرتاب کنند، هیچ اتفاقی برایش نمی‌افتد.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه یکی از مؤلفه‌های بزرگ قدرت ایران مردم هستند، گفت: مردم ما با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند که از جمله آن‌ها تورم است که اثر این موضوع در زندگی افراد کم‌درآمد تأثیر بیشتری دارد.

وی با بیان اینکه علی‌رغم تمام مشکلات مردم ما مردمی با حیا و باعفت هستند و علی‌رغم وجود همه مشکلات و تحریم‌هایی که دشمن تحمیل کرده و نیز تحریم‌های داخلی در برابر مشکلات ایستاده‌ و به انقلاب وفا دارند، ادامه داد: ضربه تحریم‌های داخلی به مراتب بیشتر است.

این مسئول با یادآوری اینکه ۱۴۰۰ سال بود که شیعه‌کشی سنت اصلی وهابیت بود و وهابیون هر چه توانستند در این ۱۴۰۰ سال شیعیان را کشتند، افزود: برای اولین بار بعد از تاریخ انقلاب اسلامی یکی از اتفاقات مهمی که می‌افتد، شکست نظامی وهابیت و داعش به دست سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است.

دقیقی با تأکید بر اینکه ملت بصیر ما در جریان حوادث اخیر جواب دشمنان را با خروش انقلابی دادند، بیان کرد: متأسفانه در فتنه اخیر بسیاری از افراد از جمله برخی از علما، سلبریتی‌ها و ورزشکاران در کشور ماهیت اصلی خود را افشا کردند.

وی با توضیح این مطلب که حرکت اربعین یکی از دستاوردهای پیروزی شیعه بر وهابیت است که بیش از ۲۰ میلیون مسلمان در این کنگره عظیم شرکت دارند، گفت: برای تحت‌الشعاع قرار گرفتن حرکت اربعین، دشمنان به مزدوران داخلی خود روی می‌آورند تا چنین وانمود کنند که ایران تمام شده است.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر این مطلب که انقلاب ایران پشتوانه مردمی دارد و تا وقتی که مردم پای انقلاب باشند هیچ گزندی به آن نمی‌رسد، تصریح کرد: مقامات و مسئولان باید بدانند جوانان مشکلاتی دارند که باید به آن‌ها توجه بیشتری شود، زیرا دشمن با بهره‌گیری از همین گسل‌ها می‌خواهد جوانان را وارد خیابان کند.

دقیقی با بیان اینکه ما نیاز به حرکت تبیینی داریم، اظهار کرد: باید مسئله تورم و بیکاری را که دو مسئله اصلی کشور است، برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن با تمام وجود برای تغییر باور جوانان ما تلاش می‌کند، گفت: باید در این حوزه تلاش بیشتری داشته باشیم و همواره پشت سر مقام معظم رهبری بایستیم.

انتهای پیام
captcha