دستاوردهای مجمع مدیران عامل تشکل‌های قرآنی
کد خبر: 4088901
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷
انجم‌شعاع تشریح کرد:

دستاوردهای مجمع مدیران عامل تشکل‌های قرآنی

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی در تشریح خروجی مجمع این اتحادیه که به مدت 2 روز در شیراز برگزار شد، پرداخت و گفت: در چهارمین مجمع مباحث به صورت کارشناسی‌تر مورد بحث و بررسی قرار گرفت و دستاورد‌های خوبی نیز حاصل شد.

محمد انجم شعاع، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی کشورمحمد انجم‌شعاع، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی کشور، در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با اشاره به خروجی مجمع فصلی مدیران عامل تشکل‌های قرآنی که به مدت دو روز در شیراز برگزار شد، گفت: در چهارمین مجمع مباحث کارشناسی‌تر مورد بحث و بررسی قرار گرفت و دستاوردهای خوبی نیز داشت.

وی ادامه داد: مواردی که از طریق رئیس هیئت مدیره به استان‌ها به عنوان دستورات جلسه اعلام شد همگی تقریباً مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت و تصمیم‌گیری شد یعنی موردی به آینده دور ارجاع نشد.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی با اشاره به سند چشم‌انداز اتحادیه اظهار کرد: برای سند چشم‌انداز تصور می‌کردیم که با توجه به نواقصی که وجود دارد یا نواقصی که از طرف تعدادی از اساتید مطرح می‌شد، نتوانیم جمع‌بندی داشته باشیم اما با کار کارگاهی که روز اول با حضور حجت‌الاسلام رحمانی، استاد حوزه و دانشگاه انجام گرفت، بخش‌های عمده‌ای از این سند تصویب شد البته به این معنا که قرار شد مدتی این سند را در معرض نظر و تجارب مدیران استانی قرار دهیم و مدیران از طریق مؤسسات به این جمع‌بندی، نظراتشان را اعلام کنند.

انجم‌شعاع افزود: بحث اساسنامه دیجی‌آلاء نیز که از مجمع مشهد ارجاع شده بود، مطرح شد که بیشترین بحث نیز درباره سود و زیان دیجی‌آلاء بود؛ نکته بعدی در خصوص ترکیب مجمع عمومی و هیئت مدیره بود که موضوع مجمع عمومی مطرح شد که قرار شد از مدیران استان‌ها و هیئت مدیره باشد.

وی اضافه کرد: همچنین برنامه‌های ۱۴۰۱ و مشکلات و موانعی که اکنون در مسیر درآمدهای اتحادیه داریم، مطرح و نظرات شنیده شد و خوشبختانه یک تفاهم عمومی در خصوص پیگیری رسیدن به بودجه‌های ماندگار و پایدار انجام شد. همچنین در خصوص برنامه‌ها نظرات قابل قبولی ارائه شد و ما باید در تدوین برنامه ۱۴۰۱ بخشی را اصلاح کنیم و برای ۱۴۰۲ نیز پیگیری‌ها را انجام دهیم.

انجم‌شعاع در پایان یادآور شد: قبلاً پیشنویس برنامه ۱۴۰۱ آماده شد و در اردیبهشت‌ماه در یک قالبی تصویب شده بود و چون در این مدت یک رفت و برگشتی بین دستگاه‌ها بود بنابراین بخشی از آن مانده بود که گزارش دهیم چقدر اعتبارات در پایان سال تحقق یافتنی است و برخی از برنامه‌ها به هر جهت تعدیل شد و همچنین تکلیف سال ۱۴۰۱  مشخص شد ضمن اینکه نگاه‌ها نسبت به تدوین ۱۴۰۲ نیز روشن شد.

انتهای پیام
captcha