تجهیز ۱۵ واحد دارالقرآن نواحی بسیج خوزستان
کد خبر: 4089344
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹

تجهیز ۱۵ واحد دارالقرآن نواحی بسیج خوزستان

مدیر دارالقرآن معاونت تعلیم و تربیت بسیجیان سپاه ولی عصر(عج) خوزستان، در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان از تجهیز ۱۵ واحد دارالقرآن و عترت نواحی شهرستان‌ها در آذر امسال خبر داد.

قرآن کریمعلی سواری، مدیر دارالقرآن معاونت تعلیم و تربیت بسیجیان سپاه ولی عصر(عج) خوزستان، در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان از  تجهیز ۱۵ واحد دارالقرآن و عترت نواحی شهرستان‌ها در آذر امسال خبر داد و گفت: این واحد ها از لحاظ امکانات تجهیز خواهند شد. این واحدها شامل دارالقرآن امام حسین(ع)، امام علی(ع)‏، دارالقرآن دشت ازادگان، دزفول، کرخه، ایذه، مسجدسلیمان، لالی، گتوند، شوشتر، رامهرمز، ماهشهر، شادگان، بهبهان و هفتگل هستند.

وی همچنین با اشاره به برگزاری دوره تربیت مدرس قرآن کریم و اعزام نیروهای استان به این دوره گفت: سال گذشته حدود ۳۰ نفر از برادران و خواهران در دوره مجازی مدرسان حفظ و روخوانی قرآن کریم شرکت کردند که از بین آنها ۱۲ نفر موفق شدند به دوره تکمیلی راه پیدا کنند.

سواری اظهار کرد: پذیرفته شدگان در این دوره مجازی پنج شنبه 14 مهر جهت شرکت در دوره تکمیلی به قم اعزام می‌شوند. این افراد بعد از گذراندن دوره مذکور، مدرسان دارالقرآن نواحی خواهند بود.

مدیر دارالقرآن معاونت تعلیم و تربیت بسیجیان سپاه ولی عصر(عج) خوزستان در پایان با اشاره به بیست و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج گفت: نام نویسی در این مسابقات از ابتدای شهریور آغاز شده است و تا ۳۰ مهر ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha