اجرای طرح قرآنی «بشری» در لرستان
کد خبر: 4090361
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳

اجرای طرح قرآنی «بشری» در لرستان

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به برگزاری دوره تربیت مربی قرآنی با عنوان «بشری» در این استان گفت: تاکنون ۱۰۰ نفر در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند.

احمد کاظمی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستاناحمد کاظمی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان با اشاره به برگزاری دوره تربیت مربی قرآنی با عنوان «بشری» در استان، اظهار کرد: ثبت‌نام در این طرح تا ۱۸ مهر ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۰۰ نفر در طرح قرآنی «بشری» در لرستان ثبت‌‌نام کرده‌اند، ادامه داد: این دوره طی روزهای ۲۰ تا ۲۲ مهر در اردوگاه فرهنگیان استان برگزار می‌شود.

کاظمی با اشاره به اینکه در این دوره از ظرفیت اساتید برجسته قرآنی از جمله ابراهیم کرمانی‌نژاد، مدیرکل آموزش و برنامه‌ریزی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استفاده می‌شود، گفت: پس از پایان دوره به شرکت‌کنندگان گواهینامه مربی‌گری از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعطا می‌شود.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: علاقه‌مندان به شرکت در دوره تربیت مربی قرآنی می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به مؤسسه قرآنی یاوران مراجعه یا با شماره‌های ۰۶۶۳۳۴۳۶۲۹۰ و ۰۹۱۶۶۹۹۵۰۶۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha