برگزاری 130 کارگاه آموزشی سبک زندگی قرآنی در ابرکوه
کد خبر: 4093310
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸

برگزاری 130 کارگاه آموزشی سبک زندگی قرآنی در ابرکوه

کارشناس اداره امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابرکوه از برگزاری 130 کارگاه آموزشی سبک زندگی قرآنی در موضوعات مختلف در این شهرستان خبر داد.

کارگاه آموزشی سبک زندگی قرآنیبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی، غلامرضا زارع، کارشناس اداره امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابرکوه اظهار کرد: تاکنون ۱۳۰ جلسه کارگاه آموزشی سبک زندگی قرآنی در موضوعات آیین همسرداری، تربیت فرزند، اهمیت فرزندآوری، ناهنجاری‌های اجتماعی و طلاق در ابرکوه برگزار شده است.

کارشناس قرآن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابرکوه افزود: در این جلسات در خصوص اهمیت دعا و توسل به اهل بیت(ع)، کسب روزی حلال، ویژگی‌های مؤمنان بر اساس آیات نخست سوره مؤمنون، شفاعت اهل بیت(ع)، مودت و رحمت، غیبت، حسادت و … از نگاه قرآن کریم ارائه و مورد بحث قرار گرفت.

زارع ادامه داد: این جلسات با همکاری مدیران مؤسسات قرآنی، خانه‌های قرآن و جلسات قرآنی این شهرستان برگزار شده است و تدریس این کارگاه‌ها بر عهده حجت‌الاسلام صدری از اساتید حوزه و دانشگاه شهرستان بود.

یادآور می‌شود در کارگاه‌های سبک زندگی که در هر مرکز قرآنی بالغ بر 12 جلسه برگزار می‌شود، مطالب کاربردی بر اساس آیات کلام‌الله مجید برای شرکت‌کنندگان در جهت نهادینه کردن آموزه‌های قرآن کریم ارائه می‌شود.

انتهای پیام
captcha