هویت‌یابی نسل جدید در گرو آشنایی با نماز است
کد خبر: 4094014
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۸

هویت‌یابی نسل جدید در گرو آشنایی با نماز است

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد هویت‌یابی نسل جدید را در گرو آشنایی با نماز دانست و گفت: اگر فرزندان ما در ابتدا به درستی با نماز آشنا شوند، هویت خود را در نماز و ارتباط با خدا می‌یابند و دیگر نیازی به مراجعه به منابع غربی برای یافتن هویت ندارند.

آیت الله محمدرضا ناصری، امام جمعه یزدبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی دفتر امام جمعه یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی، نماینده ولی‌فقیه در استان یزد، روز گذشته، اول آبان در دیدار اعضای شورای اقامه نماز استان گفت: یک حرکت گروهی برای تببین و ترویج نماز و احکام دینی در کشور نیاز است. در این راستا می‌توان با برگزاری جلساتی ویژه نماز در مدارس، مسئله آموزش نماز و احکام آن به نسل جدید را به درستی پیش برد.

امام جمعه یزد تصریح کرد: آیات و روایات بسیاری در زمینه نماز وجود دارد و زیبایی‌های این فریضه را به تصویر می‌کشد بنابراین باید به تبیین این آیات و روایات پرداخت تا فرزندان ما درابتدا با علاقه به سوی نماز بروند.

ناصری هویت‌یابی نسل جدید را در گرو آشنایی با نماز دانست و گفت: اگر فرزندان ما در ابتدا به درستی با نماز آشنا شوند، هویت خود را در نماز و ارتباط با خدا می‌یابند و دیگر نیازی به مراجعه به منابع غربی برای یافتن هویت خود ندارند.

یادآور می‌شود در این نشست اعضای این شورا به بیان مواردی در زمینه ترویج و توسعه فرهنگ نماز در بین نوجوانان و جوانان پرداختند.

انتهای پیام
captcha