راهیابی 2 البرزی به فینال رشته دعاخوانی مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 4094083
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹

راهیابی 2 البرزی به فینال رشته دعاخوانی مسابقات سراسری قرآن

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه البرز از راهیابی دو نفر از این استان به فینال رشته دعاخوانی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن خبر داد.

حجت الاسلام احمد اشرفی رئیس اداره امور قرآنی اوقاف البرز

حجت‌الاسلام احمد اشرفی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به نتایج مسابقات اذان، دعاخوانی و همسرایی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اظهار کرد: دو نفر از برترین چهره‌های قرآنی استان در رشته دعاخوانی و یک گروه همسرایی به فینال مسابقات سراسری قرآن راه یافتند.

وی افزود: در رشته دعاخوانی مهدی خطیب‌فر و زهرا محمدی به‌عنوان برترین‌های این دوره از مسابقات به مرحله کشوری راه یافتند تا نماینده استان باشند.

این مسئول بیان کرد: در بخش همسرایی نیز گروه تسینم البرز(بانوان) با مدیریت مهدیه کمال‌پور با پشت‌ سر گذاشتن رقبای خود توانستند به فینال چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن راه یابند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان البرز بیان کرد: فینال مسابقات رشته‌های دعاخوانی، اذان و مدیحه‌سرایی آذرماه امسال در قزوین برگزار می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: داوری رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل آبان‌ماه جاری برگزار خواهد شد و فینال مسابقات در اهواز برپا می‌شود.

انتهای پیام
captcha